loading...
کالا پیک
حسین بازدید : 817 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

مزایا و فوايد توليد قارچ

مزایای پرورش قارچ

پرورش قارچ مزایای بسیاری دارد از جمله :

1- نیاز به سرمایه کم:کشت قارچ در یک کیسه حداکثر با مبلغی معادل 1000 تومان ممکن است در صورتیکه هزینه تولید یک دوره قارچ در یک سالن 78 متر مربعی استاندارد برای به دست آوردن یک تن محصول شامل هزینه های آب برق سوخت بذر بستر آفت کش استهلاک ساختمان و تاسیسات و نیروی کارگری فقط 350 ، 000 تا 450,000 تومان است.

2-نیاز به فضای کم: کشت قارچ را در هر مکانی حتی به وسعت یک کیسه پلاستیکی به قطر 50 سانتیمتر نیز می توان انجام داد و حداکثر واحد های استاندارد تولیدی مساحتی معادل 78 مترمربع طبق الگوی کشور هلند دارند.

3- زود بازدهی این محصول : یک دوره کامل برای پرورش قارچ که شامل دوره های کاشت داشت و برداشت به صورت غیر حرفه ای حداکثر 60 روز و به صورت حرفه ای حداکثر 35 روز می باشد.

4- راندمان بیولوژیکی بالا: میزان باردهی محصول در مورد قارچ های صدفی اغلب بیش از 100درصد بوده و این میزان محصول قارچ را در ردیف محصولات با راندمان بیولوژیکی بالا در دنیا قرار داده است.

5- امکان کشت در هر آب و هوایی : علاوه بر این که قارچ ها به طور طبیعی دراکثر نقاط جهان رشد می کنند اما کشت کنترل شده آن در هر نوع آب و هوایی امکان پذیر بوده و از این حیث هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

6- امکان تهیه مواد اولیه در داخل کشور: مهمترین وعمده ترین مواد اولیه در تولید انواع قارچ کاه کود مرغی و بذر است که در حال حاضر در کشور ما به آسانی و با قیمت مناسب قابل تهیه می باشد.

7- امکان صادرات محصول:صادرات این محصول در انحصار نبوده و به راحتی می توان قارچ تازه و یا انواع فرآورده های آن را به کشور های مختلف صادر و از درآمد خاص حاصل از صادرات این محصول با ارزش برخوردار شد.

8- فرآورده های جنبی متعدد :همچون ترشی مربا شور بلنچ منجمد خشک پودر کالباس برگر کنسرو و یا سایر فراورده های دیگر که علاوه بر ایجاد تنوع در مصرف محصول ارزش افزوده فراوانی را به همراه خواهد داشت.

9- جوانب مختلف صنعت -:  قارچ در صنایع مختلف داروئی و غذایی تولید آن را نیز می توان در هر سطحی یعنی تولید خانگی جهت مصارف خانگی تولید جانبی به منظور تأمین کمک هزینه های زندگی و نیز تولیدات صنعتی جهت مصارف داروئی و غذایی انجام داد که در مقایسه با طیف متعددی از تولیدات دیگر نیاز به سرمایه گذاری بسیار کمتری دارد.

10- زیبائی صنعت : تولید قارچ از زیبائی خاصی برخوردار بوده و تولید آن همواره انسان را به هیجان آورده و موجب شگفتی می گردد.

 

توصيه و پيشنهاد

پرورش وتولید قارچ در منازل وانباره
 
 

کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
برنامه کاربردي فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود برنامه فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,برنامه توپ فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,برنامه کاربردي ويندوز فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,برنامه خوب فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,برنامه بهينه سازي  فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟, برنامه پشتيبان گيري فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,برنامه جديد فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,برنامه بهينه سازي به نام فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار دکستاب فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار جديد فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار قديمي فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,تصوير فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,بهترين تصوير فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,جديدترين تصوير فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود تصوير فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,مشاهده جديد ترين تصوير فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,عکس فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,تصوير جديد فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,تصوير اين ماه فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,اخبار جديد در باره فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,تصوير کيفيت دار فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,تصوير مينياتوري فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,کاريکاتور فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود تصوير هاي  فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود تصوير فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,عکس فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به تمام کربران اینترنتی و هرکسی که تو دنیای مجازی سری میزنه از اینکه این فضا میتونه محل ازادتری برا کسب درامد باشد من هم سعی و تلاش دارم در این زمینه کوششی داشته باشم وهدفم فقط خدمت به کاربرانی است که خریدی اسان از اینجا داشته باشند .ممنون میشم در مورد اندیشه هاتون که برای توسعه کسب ودرامد دراینجا دارید منم بی بهره نگذارید یه دنیا ممنونم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 2,092
  • بازدید سال : 23,600
  • بازدید کلی : 179,043
  • کدهای اختصاصی