loading...
کالا پیک
حسین بازدید : 226 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

آموزش تهیه ی بذر قارچ خوراكی

بذر قارچ خوراکی

برای تهیه ی بذر قارچ درآغاز باید  دانه های گندم مرغوب را شسته ویک شب آن را خیس کنید ، سپس آب آن را عوض کرده ودانه های خیس خورده را به خوبی در آب بجوشانید تا کاملاً نرم بشود، آب اضافی را تخلیه وگندم ها را روی سطح  صاف پارچه ای یا توری پهن کنید تا آب موجود در سطح آن ها کاملاً تبخیر بشود.

به منظورجلوگیری از لیزشدن وبه هم چسبیدن دانه ها به میزان 2درصد پودرکربنات کلسیم به آنها بیفزایید وبه خوبی مخلوط کنید وآنها را تا 4.3 حجم درشیشه  1.5 لیتری یا 0.5 لیتری تمیز بریزید، شیشه ها را با درپوشهای پنبه ای محکم بپوشانید و سپس از قراردادن یک لایه ورق آلومینیوم روی آن،به مدت 1ساعت درحرارت 121درجه سانتیگراد وفشار15پونه استریل کنید.کیسه های پلاستیکی را تا نصف ازگندم های آماده شده پر کنید،یک حلقه ی آلومینیوم را به قطروارتفاع 5 تا 4 سانتیمترتهیه کرده ودهانه ی کیسه را ازداخل آن عبوردهید سپس لبه های آن را روی حلقه برگردانده و به کمک  نخ روی حلقه محکم ببندید.پس از استریل کیسه ها،با شیشه ی حاوی دانه ی گندم عمل تلقیح را با دقت کامل ودرشرایط استریل انجام می شود. برای تلقیح شیشه ها یا کیسه ها را در محل مناسب با حرارت 25 درجه ی سانتیگراد نگهداری کنید.

در این شرایط پس از 10 تا 20 روز میسیلم در تمامی توده  ی بذر نفوذ کرده وبذر برای استفاده بر روی بسته آماده است. مصرف سریع آن پس از آماده شدن بهتر است زیرا توده های میسیلم قارچ با گذشت زمان و درموقع استفاده ،سبب یکنواختی درسطح بسته خواهد شد.

 

پيشنهاد ويژه : آموزش تولید و پرورش قارچ خوراكي با هزينه كم

 آموزش کامل تولید و پرورش قارچ در منزل


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

برنامه کاربردي توليد بذر قارچ خوراکي؟,دانلود برنامه توليد بذر قارچ خوراکي؟,برنامه توپ توليد بذر قارچ خوراکي؟,برنامه کاربردي ويندوز توليد بذر قارچ خوراکي؟,برنامه خوب توليد بذر قارچ خوراکي؟,برنامه بهينه سازي  توليد بذر قارچ خوراکي؟, برنامه پشتيبان گيري توليد بذر قارچ خوراکي؟,برنامه جديد توليد بذر قارچ خوراکي؟,برنامه بهينه سازي به نام توليد بذر قارچ خوراکي؟,دانلود نرم افزار دکستاب توليد بذر قارچ خوراکي؟,دانلود نرم افزار جديد توليد بذر قارچ خوراکي؟,دانلود نرم افزار قديمي توليد بذر قارچ خوراکي؟,سی دی آموزش تولید بذر قارچ،فروش سی دی آموزشی تولید بذر قارچ،تولید بذر قارچ،سی دی آموزش تولید وپرورش قارچ،فروشگاه سی دی،فیلم آموزش تولید قارچ،فروش سی دی آموزش تولید قارچ،

حسین بازدید : 235 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

مراحل پرورش و توليد قارچ دکمه ای به طور خلاصه

تولید و پرورش قارچ دکمه ای

پرورش قارچ دکمه ای شامل ۳ مرحله کلی میباشد که هر کدوم به طور مختصر توضیح داده میشود.

الف) کاشت (شامل مراحل:  بذر و کمپوست قارچ دکمه ای)

کمپوست به بستری گفته میشود که در نهایت روی آن قارچ تولید میشود.

کارعمده  کمپوست، ایجاد یک محیط غذایی مناسب و یکنواخت، برای رشد میسلیوم قارچ دکمه ای میباشد که باید عاری از هرگونهباکتری و ویروس باشد.(پاستوریزه)برای تهیه کمپوست حاوی بذر و اماده کاشت در صورت داشتن حجم تولید بالا میتوانید مستقیما با ما در تماس باشید.در حال حاصر ما عرضه کننده کمپوست قارچ دکمه ای چهار شرکت بزرگ هستیم.

ب) داشت (شامل مراحل: خاک پوششی . هوادهی . نگه داری محیط در دمای ثابت)خاک پوششی به خاکی گفته میشود که پس گذشت حدود ۱۵ روز از مرحله کاشت اولیه باید به کمپوست اضافه شود.سالن پرورش قارچ همواره در طول شبانه روز باید در رنج دمای مشخص۱۷ تا  ۲۶ درجه باشد.

3) برداشت (شامل مراحل: برداشت و فروش)برداشت قارچ در سه چین جدا انجام می شود.و بعد از هر بار برداشت باید بستر کمپوست با کمی خاک پوششی مجددا اماده باردهی قارچ شود.مرحله پایانی کار فروش هست که میتوان گفت مهم ترین بخش کار میباشد. چون از زمان برداشت شما مدت کمی برای عرضه به بازار خواهید داشت.

منبع : 1gharch.com

توصیه و پیشنهاد: مجموعه جدید آموزش پرورش قارچ در منزل با هزینه کم 

 تولید و پرورش قارچ

 


کلمات کلیدی:

دنبال چه هستید:

برنامه کاربردي توليد قارچ در منزل؟,دانلود برنامه توليد قارچ در منزل؟,برنامه توپ توليد قارچ در منزل؟,برنامه کاربردي ويندوز توليد قارچ در منزل؟,برنامه خوب توليد قارچ در منزل؟,برنامه بهينه سازي  توليد قارچ در منزل؟, برنامه پشتيبان گيري توليد قارچ در منزل؟,برنامه جديد توليد قارچ در منزل؟,برنامه بهينه سازي به نام توليد قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار دکستاب توليد قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار جديد توليد قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار قديمي توليد قارچ در منزل؟,تصوير توليد قارچ در منزل؟,بهترين تصوير توليد قارچ در منزل؟,جديدترين تصوير توليد قارچ در منزل؟,دانلود تصوير توليد قارچ در منزل؟,مشاهده جديد ترين تصوير توليد قارچ در منزل؟,عکس توليد قارچ در منزل؟,تصوير جديد توليد قارچ در منزل؟,تصوير اين ماه توليد قارچ در منزل؟,اخبار جديد در باره توليد قارچ در منزل؟,تصوير کيفيت دار توليد قارچ در منزل؟,تصوير مينياتوري توليد قارچ در منزل؟,کاريکاتور توليد قارچ در منزل؟,دانلود تصوير هاي  توليد قارچ در منزل؟,دانلود تصوير توليد قارچ در منزل؟,عکس توليد قارچ در منزل؟,آموزش کشت قارچ،سی دی آموزش تولید قارچ،راهنمای پرورش قارچ،فروشگاه سی دی،هزینه های تولید قارچ،تولید قارچ در منزل،طرح توجیهی پرورش قارچ،

حسین بازدید : 129 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

ميخواهم پرورش و توليد قارچ را ياد بگيرم

پرورش قارچ

*آيا شما از آن دسته افرادي هستيد كه علاقه به پرورش قارچ داريد ؟

*آيا ميخواهيد پرورش قارچ را به عنوان شغل انتخاب كنيد ؟

*آيا ميخواهيد پرورش قارچ را صرفا براي مصارف شخصي فرابگيريد ؟

*آيا اطلاعات شما در زمينه پرورش و توليد قارچ كم است ؟

*آيا ميخواهيد بذر قارچ توليد كنيد ؟

*آيا به كلاسهاي آموزشي پرورش قارچ دسترسي نداريد و يا اينكه هزينه هاي زيادي دارد ؟

*شما از كدام دسته هستيد ؟

در هر صورت فرقي نميكند با ما همراه باشيد تا به جواب خود برسيد :

 بسته جدید پرورش قارچ بعد از ماه ها انتظار نسخه جدید و به روز این مجموعه آموزشی رسید

گروه ما برآن شد تا جهت آموزش كاشت و پرورش قارچ خوراكی برای اولین بار در ایران مجموعه ای را تهیه كند تا آموزشی باشد مفید برای علاقه مندان به این صنعت وهمچنین ایجاد اشتغال كرده باشد برای افرادی كه دنبال شغلی ایده آل هستند ومیخواهند با سرمایه ای كم وفضایی كوچك حتی در منزل ، شغلی مناسب داشته باشند

 بهترین فرصت درآمد سازی حتی در منزل.

به کمک این مجموعه بی نظیر شما قادر خواهید بود

*بذر هر نوع قارچ بر روی دانه های غلات ، گندم و جو پرورش دهید. و خواهید توانست قارچ صدفی و دکمه ای را درمنزل حتی آپارتمان و سالن و حتی در فضای آزاد و بر روی کاغذ های باطله ، روزنامه ، کارتن ، مقوا ، چوب ، کاه ، خاک اره ، برگ درختان و تمامی مواد خشک شده گیاهی تولید کنید.

*تولید بذر قارچ در این روش نیاز به دستگاه خاصی ندارد و به کمک این مجموعه شما خواهید توانست قارچ صدفی و دکمه ای را در آپارتمان و حتی داخل اتاق پرورش دهید و بسترهای تولید قارچ مثل گلدانهای گل در فضای آزاد و در هر جایی می تواند قرار گیرد.

*در تولید قارچ به وسیله روش توضیح داده شده شما می توانید از هر کیلو بذری که خودتان تولید کرده اید یکصد کیلو قارچ برداشت کنید، به عنوان مثال از یک اتاق 3 در 4 شما خواهید توانست روزانه 12 کیلو قارچ برداشت کنید.

پس فرصت را غنيمت بشماريد و بر روي بنر زير كليك كنيد

توصيه و پيشنهاد:پرورش قارچ در منزل

آموزش تولید قارچ در منزل

 

  بيشتر مطالعه كنيد :

سرمايه ، درآمد و وسايل پرورش قارچ

مزایا و فوايد شغل پرورش قارچ

 


کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
برنامه کاربردي توليد قارچ در منزل؟,دانلود برنامه توليد قارچ در منزل؟,برنامه توپ توليد قارچ در منزل؟,برنامه کاربردي ويندوز توليد قارچ در منزل؟,برنامه خوب توليد قارچ در منزل؟,برنامه بهينه سازي  توليد قارچ در منزل؟, برنامه پشتيبان گيري توليد قارچ در منزل؟,برنامه جديد توليد قارچ در منزل؟,برنامه بهينه سازي به نام توليد قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار دکستاب توليد قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار جديد توليد قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار قديمي توليد قارچ در منزل؟,تصوير توليد قارچ در منزل؟,بهترين تصوير توليد قارچ در منزل؟,جديدترين تصوير توليد قارچ در منزل؟,دانلود تصوير توليد قارچ در منزل؟,مشاهده جديد ترين تصوير توليد قارچ در منزل؟,عکس توليد قارچ در منزل؟,تصوير جديد توليد قارچ در منزل؟,تصوير اين ماه توليد قارچ در منزل؟,اخبار جديد در باره توليد قارچ در منزل؟,تصوير کيفيت دار توليد قارچ در منزل؟,تصوير مينياتوري توليد قارچ در منزل؟,کاريکاتور توليد قارچ در منزل؟,دانلود تصوير هاي  توليد قارچ در منزل؟,دانلود تصوير توليد قارچ در منزل؟,عکس توليد قارچ در منزل؟,
حسین بازدید : 817 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

مزایا و فوايد توليد قارچ

مزایای پرورش قارچ

پرورش قارچ مزایای بسیاری دارد از جمله :

1- نیاز به سرمایه کم:کشت قارچ در یک کیسه حداکثر با مبلغی معادل 1000 تومان ممکن است در صورتیکه هزینه تولید یک دوره قارچ در یک سالن 78 متر مربعی استاندارد برای به دست آوردن یک تن محصول شامل هزینه های آب برق سوخت بذر بستر آفت کش استهلاک ساختمان و تاسیسات و نیروی کارگری فقط 350 ، 000 تا 450,000 تومان است.

2-نیاز به فضای کم: کشت قارچ را در هر مکانی حتی به وسعت یک کیسه پلاستیکی به قطر 50 سانتیمتر نیز می توان انجام داد و حداکثر واحد های استاندارد تولیدی مساحتی معادل 78 مترمربع طبق الگوی کشور هلند دارند.

3- زود بازدهی این محصول : یک دوره کامل برای پرورش قارچ که شامل دوره های کاشت داشت و برداشت به صورت غیر حرفه ای حداکثر 60 روز و به صورت حرفه ای حداکثر 35 روز می باشد.

4- راندمان بیولوژیکی بالا: میزان باردهی محصول در مورد قارچ های صدفی اغلب بیش از 100درصد بوده و این میزان محصول قارچ را در ردیف محصولات با راندمان بیولوژیکی بالا در دنیا قرار داده است.

5- امکان کشت در هر آب و هوایی : علاوه بر این که قارچ ها به طور طبیعی دراکثر نقاط جهان رشد می کنند اما کشت کنترل شده آن در هر نوع آب و هوایی امکان پذیر بوده و از این حیث هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

6- امکان تهیه مواد اولیه در داخل کشور: مهمترین وعمده ترین مواد اولیه در تولید انواع قارچ کاه کود مرغی و بذر است که در حال حاضر در کشور ما به آسانی و با قیمت مناسب قابل تهیه می باشد.

7- امکان صادرات محصول:صادرات این محصول در انحصار نبوده و به راحتی می توان قارچ تازه و یا انواع فرآورده های آن را به کشور های مختلف صادر و از درآمد خاص حاصل از صادرات این محصول با ارزش برخوردار شد.

8- فرآورده های جنبی متعدد :همچون ترشی مربا شور بلنچ منجمد خشک پودر کالباس برگر کنسرو و یا سایر فراورده های دیگر که علاوه بر ایجاد تنوع در مصرف محصول ارزش افزوده فراوانی را به همراه خواهد داشت.

9- جوانب مختلف صنعت -:  قارچ در صنایع مختلف داروئی و غذایی تولید آن را نیز می توان در هر سطحی یعنی تولید خانگی جهت مصارف خانگی تولید جانبی به منظور تأمین کمک هزینه های زندگی و نیز تولیدات صنعتی جهت مصارف داروئی و غذایی انجام داد که در مقایسه با طیف متعددی از تولیدات دیگر نیاز به سرمایه گذاری بسیار کمتری دارد.

10- زیبائی صنعت : تولید قارچ از زیبائی خاصی برخوردار بوده و تولید آن همواره انسان را به هیجان آورده و موجب شگفتی می گردد.

 

توصيه و پيشنهاد

پرورش وتولید قارچ در منازل وانباره
 
 

کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
برنامه کاربردي فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود برنامه فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,برنامه توپ فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,برنامه کاربردي ويندوز فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,برنامه خوب فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,برنامه بهينه سازي  فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟, برنامه پشتيبان گيري فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,برنامه جديد فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,برنامه بهينه سازي به نام فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار دکستاب فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار جديد فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار قديمي فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,تصوير فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,بهترين تصوير فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,جديدترين تصوير فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود تصوير فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,مشاهده جديد ترين تصوير فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,عکس فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,تصوير جديد فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,تصوير اين ماه فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,اخبار جديد در باره فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,تصوير کيفيت دار فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,تصوير مينياتوري فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,کاريکاتور فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود تصوير هاي  فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود تصوير فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,عکس فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,
حسین بازدید : 168 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

درآمد وسرمایه و وسایل پرورش قارچ

آيا تصميم به كشت قارچ و انتخاب اين حرفه به عنوان شغل را داريد ؟

آيا در مورد اين شغل اطلاعات كمي داريد و سوالات شما زياد است؟

پيشتهاد ميكنم اين پست را به دقت مطالعه كنيد :

سرمايه مورد نياز پرورش قارچ

 پرورش قارچ چقدر سرمايه ميخوهد ؟ چقدر درآمد داره ؟
سرمايه مورد نياز در پرورش قارچ به نسبت حجم كار و متراژي كه در نظر گرفته ايد متفاوت است . بیشتر سرمایه مورد نیاز شما مربوط به قفسه بندی و کمپوست میشود که در صورت تامین ایندو تهیه سایر لوازم کار مشکلی نخواهد بود .
برای شروع بکار نباید توقع داشت که حتما با درآمد میلیونی کار را آغاز کنیم، حتما هم چنین طرز فکری باعث خسته شدن و بریدن از کار خواهد شد.
در ابتدای کار  با تحقیق و مطالعه  آغاز کنید.
اگر فکر میکنید شغلی در دنیا وجود دارد که شما را یک شبه پولدار میکند (البته از راه صحیح) مطمئنا در اشتباهید. اما اگر با تفکر و اصولی شغلی را انجام دهید و آنرا ادامه دهید حتما پس از چند سال نتیجه آنرا خواهید دید
شغل قارچ هم در این زمینه استثنا نیست. حتی چه بسا این شغل را بتوانید با کمترین سرمایه گذاری یاد بگیرد ، در مقابل مشاغل دیگر که برای ورود به آن باید هزینه های میلیونی انجام داد ، این شغل برای شروع بکار میتواند با کمتر از 100 هزارتومان آغاز شود.
و حتی بیشتر از سرمایه گذاری برای آزمایش این شغل میتوانید از همین 100 هزارتومان هم هزینه اولیه و هم سود کنید
پس برای شروع بکار نباید تردید داشت ، هیچ ضرری در کار نخواهد بود ، با چند کمپوست شروع کنید ، کمپوست را در گران ترین حالت هر کیلو 300 تومان فرض کنید و به ازای هر کمپوست 20 کیلو.
پس اگر میتوانید فضایی حتی در کنار اتاق خود با یک متر مربع اماده کنید همین امروز اقدام بکار کنید.
اما در کنار این توصیه ، باید گفت که برای گسترش کار عجله نکنید .
چند دوره پروش قارچ را در همین حالت انجام دهید ، اگر توانایی انجام و ادامه اینکار را داشتید زیر زمین یا حیاط خانه را برای ادامه به کار آماده کنید و همینطور حداقل 6 ماه کار کنید
حتما در طی این مدت با تمام زیر و بم کار آشنا خواهید شد ، و آن موقع است که برای شروع بکار تصمیم خواهید گرفت (البته باز هم تکرار میکنم که هنوز نه تنها ضرر نکرده اید بلکه قارچ مورد نیاز خانواده و اقوام را تامین کرده اید ، علاوه بر انکه مقدار بسیاری را هم فروخته اید)
پس در مورد پرورش قارچ دو دل نباشید کار را آغاز کنید ، اما برای گسترش آن عجله نکنید . هیچ کس تا بحال یک روزه به درامد های میلیونی پرورش قارچ نرسیده.
حتی اگر مایل به گسترش کار نبودید ، بدانید که میتوانید در حیاط منزل یا اتاق خانه درآمد ماهیانه ای ثابت برای خود داشته باشید و البته زمان زیادی از وقت شما را در طول روز نخواهد گرفت

براي شروع كار به چه وسايلي احتياجه ؟

سی دی آموزش پرورش قارچ 

مواد اوليه شامل :كمپوست آماده، خاك پوششي، كيسه پلاستيكي 5 كيلويي

ابزارشامل: كولر، بخاري، دستگاه رطوبت ساز (مانند دستگاه بخور و...)،  چاقو براي برداشت قارچ ، وسايل و مواد شستشوي سالن
در پرورش قارچ تجربه و تخصص چقدر نياز است ؟

در اینکار تجربه و تخصص هر دو به یک اندازه اهمیت دارند . البته شما ميتوانيد با تحقيق و مطالعه و تهيه پكيجهاي آموزش پرورش قارچ تخصص در حد نياز اين فن را پيدا كنيد و براي بدست آوردن تجربه شما بهتر است با سرمایه کم در اتاقی از منزل یا حمام و ... در کل محلی کوچکتر اقدام به پرورش قارچ نمایید تا بعد از كسب تجربه شروع به اين شغل در مقياسهاي بالاتر با ريسك كمتر كنيد . 
شروع هيچ كاري بدون تجربه و آگاهي كامل كاري نامعقول و با ريسك ضرر بالاست پس اگر تازه کارید برای جلوگیری از ضرر در متراژ کم شروع کنید و بعد از كسب تجربه و آشنايي كامل در متراژهاي بالاتر سرمايه گزاري كنيد . 

توصيه و پيشنهاد:

سي دي پرورش قارچ

 

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

فيلم پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم پرورش قارچ در منزل؟,مشاهده فيلم پرورش قارچ در منزل؟,نسخه جديد فيلم پرورش قارچ در منزل؟,دانلود پرورش قارچ در منزل؟,فيلم پرورش قارچ در منزل؟,فيلم اکشن پرورش قارچ در منزل؟,فيلم کمدي پرورش قارچ در منزل؟,فيلم قشنگ پرورش قارچ در منزل؟,فيلم جديد پرورش قارچ در منزل؟,فيلم هاي  پرورش قارچ در منزل؟, پشت صحنه فيلم  پرورش قارچ در منزل؟,تصاوير فيلم پرورش قارچ در منزل؟,بازيگر فيلم  پرورش قارچ در منزل؟,تيتراژ فيلم پرورش قارچ در منزل؟,نقد فيلم پرورش قارچ در منزل؟,سوتي فيلم پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم  پرورش قارچ در منزل؟,فيلم قديمي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم جذاب پرورش قارچ در منزل؟,دانلود زيرنويس پرورش قارچ در منزل؟,زيرنويس پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم هاليوودي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم با کيفت720 پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم با کيفيت320 پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم با کيفيت پايين پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم با کيفيت بالا پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم کم حجم پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم ايراني پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم هندي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم امريکايي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم آلماني پرورش قارچ در منزل؟,دانلود زير نويس انگليسي فيلم پرورش قارچ در منزل؟,دانلود زير نويس فارسي فيلم  پرورش قارچ در منزل؟,برنامه کاربردي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود برنامه پرورش قارچ در منزل؟,برنامه توپ پرورش قارچ در منزل؟,برنامه کاربردي ويندوز پرورش قارچ در منزل؟,برنامه خوب پرورش قارچ در منزل؟,برنامه بهينه سازي  پرورش قارچ در منزل؟, برنامه پشتيبان گيري پرورش قارچ در منزل؟,برنامه جديد پرورش قارچ در منزل؟,برنامه بهينه سازي به نام پرورش قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار دکستاب پرورش قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار جديد پرورش قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار قديمي پرورش قارچ در منزل؟,تصوير پرورش قارچ در منزل؟,بهترين تصوير پرورش قارچ در منزل؟,جديدترين تصوير پرورش قارچ در منزل؟,دانلود تصوير پرورش قارچ در منزل؟,مشاهده جديد ترين تصوير پرورش قارچ در منزل؟,عکس پرورش قارچ در منزل؟,تصوير جديد پرورش قارچ در منزل؟,تصوير اين ماه پرورش قارچ در منزل؟,اخبار جديد در باره پرورش قارچ در منزل؟,تصوير کيفيت دار پرورش قارچ در منزل؟,تصوير مينياتوري پرورش قارچ در منزل؟,کاريکاتور پرورش قارچ در منزل؟,دانلود تصوير هاي  پرورش قارچ در منزل؟,دانلود تصوير پرورش قارچ در منزل؟,عکس پرورش قارچ در منزل؟,فیلم آموزش تولید قارچ،آموزش کامل تولید قارچ،فروشگاه سی دی آموزشی،آموزش گام به گام تولید قارچ،هزینه های تولید قارچ،

حسین بازدید : 108 پنجشنبه 21 خرداد 1394 نظرات (0)

گوشت شترمرغ مناسب برای قلب و فشارخونگوشت شترمرغ برای بیماران قلبی- عروقی، افراد دچار چربی خون و فشارخون بالا و کسانی که چاق هستند می‌تواند غذای بسیار مناسبی باشد.گوشت شترمرغ با گوشت حیوانات کشتاری دیگر فرق دارد: کالری، کلسترول و چربی گوشت شترمرغ حتی از گوشت مرغ و بوقلمون هم کمتر است و به همین دلیل گوشت شترمرغ برای بیماران قلبی- عروقی، افراد دچار چربی خون و فشارخون بالا و کسانی که چاق هستند می‌تواند غذای بسیار مناسبی باشد. تولید گوشت شترمرغ تحت نظارت مستقیم و دقیق بازرسان بهداشتی دولتی قرار دارد و آن‌ها به دقت مواظب هستند که هیچ گونه رنگ، مواد شیمیایی افزودنی و مواد درمانی غیرعادی جهت کاهش میزان چربی آن و یا جهت جایگزینی، به جیره های غذایی اضافه نشود. خوشبختانه بازرسان بهداشتی به شدت این موضوع را تحت نظر دارند که در جریان پرورش شترمرغ‌ها از فرآورده های حیوانی و هورمون‌های تحریک کننده و رشد و آنتی بیوتیک ها در جیره غذایی آن‌ها استفاده نشود. با روندی که در تولید گوشت شتر مرغ آغاز شده و نیز با اعمال قوانین بازرسی‌های دقیق در صورت انجام تبلیغات لازم و قبولی مصرف کنندگان در آینده ممکن است این نوع گوشت جایگزین گوشت گاو گردد.

ارزش غذایی گوشت شتر مرغ: گوشت شترمرغ در گروه گوشت‌های قرمز طبقه‌بندی می‌شود و از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است، به طوری که می‌توان گوشت شترمرغ را یکی از کم‌چرب‌ترین و سالم‌ترین نمونه‌های گوشت قرمز نام برد.ظرفیت چربی گوشت شترمرغ به طور استثنایی پایین است یعنی به میزان یک تا دو درصد و میزان بالای اسید لینولنیک آن باعث خاصیت رژیمی‌اش شده است.گوشت شترمرغ دارای میزان زیادی آهن است و بسیار بیشتر از گوشت بوقلمون، مرغ یا گوشت گاو است.این گوشت دارای مواد معدنی ضروری مانند روی، منیزیم و ویتامین‌های B1، B2 و نیاسین است

 میزان چربی موجود در گوشت شترمرغگوشت شترمرغ اختصاصاً دارای محتوی چربی کمتری نسبت به گوشت سایر گونه‌ها می‌باشد. کمی چربی بین ماهیچه‌ی گوشت شترمرغ یک از خواص مهم و قابل توجه در بازار مصرف کنونی به شمارمی رود. این خاصیت ممکن است برای افرادی که می‌خواهند وزن بدنشان را کنترل نموده و یا از بیماری‌های قلبی عروقی رنج می‌برند مفید واقع گردد.

کلسترول:برای چند دهه گوشت شترمرغ به عنوان یک گوشت عاری از کلسترول شناخته می‌شد، اما پژوهش‌های جدید نشان داده‌اند که میزان کلسترول موجود در گوشت شترمرغ می‌تواند با گوشت بوقلمون و گاو مقایسه گردد.چربی گوشت شترمرغ در 100 گرم گوشت برابر با 29/1 گرم است در صورتی که این مقدار برای گوشت گاو 6/4 و برای گوشت جوجه 3/4 می‌باشد. در رابطه با کلسترول، گوشت شترمرغ 57 میلی گرم درصد گرم کلسترول دارد درحالی‌که در گوشت گاو 59 و گوشت جوجه 57 میلی گرم درصد گرم است.گوشت شترمرغ در گروه گوشت‌های قرمز طبقه‌بندی می‌شود و از ارزشغذایی بسیار بالایی برخوردار است، به طوری که می‌توان گوشت شترمرغ را یکی از کم‌چرب‌ترین و سالم‌ترین نمونه‌های گوشت قرمز نام برد در واقع میزان کلسترول موجود در بافت‌های بدنی شترمرغ 57 میلی گرم در 100 گرم تا 65 تا 68 میلی گرم در 100 گرم متفاوت است. کلسترول عمدتاً به عنوان اجزاء ساختمانی در دیواره سلول‌ها وجود دارد.همچنین کلسترول در رگ‌های خونی، یک معیار مهم نشان دهنده نارسایی‌های قلبی عروقی محسوب نمی‌شود. به شرطی که تبدیل کلسترول در بافت‌های بدن نرمال باشد. تبدیل کلسترول، توسط لیپوپروتئین ها تسهیل می‌شود که غلظت بالای لیپوپروتئین (HDL)، کلسترول را از سلول‌های بدنی به کبد منتقل می‌کند. افزایش (HDL) پلاسما با کاهش عوارض قلبی عروقی همراه است.

اسیدهای چرب:مطالعات حاضر نشان می‌دهند که مصرف اسیدهای چرب اشباع شده سبب افزایش سطح لیپوپروتئین های کم چگالی (LDL) در پلاسما می‌شود، در صورتی که با استفاده از اسیدهای چرب اشباع نشده میزان (LDL) در پلاسمای خون کاهش می‌یابد مصرف اسیدهای چرب اشباع نشده سبب کاهش سطح (HDL) پلاسما می‌گردد.اسیدهای چرب غیراشباع حاوی یک پیوند دوگانه سبب کاهش میزان لیپوپروتئین های (LDL) می‌گردند. بدون این که (HDL) را تحت تأثیر قرار بدهند. گوشت شتر مرغ دارای ترکیب خوبی از لحاظ ترکیب اسیدهای آمینه در مقایسه با گوشت گاو و جوجه می‌باشد.اسیدهای چرب غیراشباع موجود در بافت‌های شترمرغ 30 درصد مجموع اسیدهای چرب را تشکیل می‌دهد، هرچند که میزان بیشتری از این نوع اسیدهای چرب نیز قابل حصول است. با توجه به این که میزان اسیدهای چرب غیراشباع موجود در گوشت جوجه 19 درصد و در گوشت گاو 5 درصد کمتر از گوشت شترمرغ است، بالا بودن نسبی میزان اسید چرب امگا 3 در گوشت شتر مرغ (3/8) درصد یک مزیت خوب به منظور ادامه انگیزه تولید آن محسوب می‌شود. در انسان استفاده از اسید چرب امگا 3 تأثیرات مفیدی در کاهش بیماری‌های قلبی عروقی داشته و برای رشد و نمو مؤثر است.به نظر می‌رسد که این اسید چرب در مقایسه با اسید چرب غیراشباع امگا 6 تأثیرات مفیدی در جلوگیری از لخته شدن دارد. اکثر جیره های غذایی افراد از لحاظ اسیدهای چرب امگا 3 کمبود دارند.

 مقدار سدیم:کمی میزان سدیم در گوشت شترمرغ (43 میلی گرم) در مقایسه با گاو (63 میلی گرم) و جوجه (77 میلی گرم) در 100 گرم یکی از مزایای این نوع گوشت مخصوصاً در افرادی که نیاز به مصرف غذاهای کم نمک (نظیر افراد با فشار خون بالا) دارند، می‌باشد.

 مقدار آهن: میزان آهن موجود در گوشت شتر مرغ 3/2 میلی گرم و در گوشت گاو 2/2 میلی گرم و در گوشت جوجه 9/0 میلی گرم در 100 گرم است. گوشت شتر مرغ آهن مناسبی را برای افراد کم خون و زنان باردار فراهم می‌کند.گوشت شترمرغ بسیار ترد و از قابلیت هضم بالایی برخوردار است، به طوری که 90 درصد آن قابل هضم بوده و از نظر سهل‌الهضم بودن پس از گوشت ماهی در رتبه دوم قرار دارد

گوشت شتر مرغ مفید اس برای......

* افراد دچار فشار خونگوشت شترمرغ حاوی سدیم پایین و منیزیم بالا است که برای افراد دچار فشار خون بسیار مفید است.

 * بیماران قلبی- عروقی و سالمندانمیزان بالای اسید چرب امگا 3 در گوشت شترمرغ باعث شده که این گوشت برای بیماران قلبی- عروقی و سالمندان بسیار مناسب باشد تا با اطمینان بیشتری بتوانند نیازهای پروتئینی خود را تأمین کنند.

* افراد رژیمی و ورزشکارانبه دلیل خواص رژیمی و ترکیبات شیمیایی مناسب گوشت شترمرغ، این گوشت به ورزشکاران به خصوص افرادی که دارای فعالیت طولانی‌مدت هستند (شناگران، دوچرخه‌سواران، پهلوانان، دوندگان ماراتن) و افرادی که تازه بیماریشان بهبود یافته و همچنین جوانان توصیه می‌شود.

 قابلیت هضم:گوشت شترمرغ بسیار ترد و از قابلیت هضم بالایی برخوردار است، به طوری که 90 درصد آن قابل هضم بوده و از نظر سهل‌الهضم بودن پس از گوشت ماهی در رتبه دوم قرار دارد در صورتی که گوشت مرغ و گاو 87 درصد قابلیت هضم دارند.البته تخم شترمرغ 45 دقیقه طول می‌کشد که عسلی شود و 1/5 ساعت زمان احتیاج دارد که کاملاً پخته شود.

 طعم گوشت شترمرغ: با این که طعم و ساختار گوشت شترمرغ به گوشت گوساله شبیه است اما دو سوم چربی کمتری نسبت به آن دارد و به دلیل سطح کلسترول پایین و پروتئین و آهن بالا، گوشت این پرنده به عنوان یک جانشین رضایت‌بخش برای گوشت قرمز، خریداران زیادی را به خود جلب کرده است.دیگر اعضای گوشت شترمرغ نیز از کیفیت بالایی برخوردارند، به خصوص جگر و قلب آن، ضمن این که برخی از قسمت‌های گردن آن دارای محبوبیت خاصی هستند.گوشت شترمرغ عضلانی بوده و به راحتی از استخوان بافت رابط جدا می‌شود. اگرچه به خاطر طعم و رنگ قرمزش با گوشت گاو قابل مقایسه است، اما گوشت شترمرغ به تردی گوشت مرغ است و دارای فیبرهای ماهیچه‌ای کوتاه است.طعم خاص و قابل تشخیص دارد و در مقایسه با انواع گوشت‌ها هضم پذیر و نرم‌تر است و احتیاج به زمان پخت بالایی ندارد. همچنین به خاطر مزه خاصش احتیاجی به آماده‌سازی و افزودن ادویه‌های تند ندارد.

 گوشت شترمرغ به عنوان یک فرآورده پرارزش: گوشت شترمرغ یک ماده غذایی با ارزش تولیدی برای افرادی است که از یک برنامه غذایی رژیم دار استفاده می‌کنند. میزان پایین چربی و سدیم و نیز ترکیب خوب اسیدهای چرب غیراشباع در آن در مقایسه با گوشت گاو و جوجه ممکن است به وسیله مصرف کنندگان که امروزه معیارهای واقعی را در انتخاب مواد خوراکی مورد خریداری تحت نظر قرار می‌دهند مورد توجه قرار گیرد.این گوشت‌ها را از برخی فروشگاه های زنجیره ای می‌توان خریداری نمود.

فرآوری: معصومه آیت اللهی

شتر مرغ

پرورش شتر مرغ


 کلمات کلیدی:شما بدنبال چه چیزی هستید؟ برنامه کاربردي فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,دانلود برنامه فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,برنامه توپ فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,برنامه کاربردي ويندوز فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,برنامه خوب فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,برنامه بهينه سازي  فوابد فراورده هاي  شتر مرغ, برنامه پشتيبان گيري فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,برنامه جديد فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,برنامه بهينه سازي به نام فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,دانلود نرم افزار دکستاب فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,دانلود نرم افزار جديد فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,دانلود نرم افزار قديمي فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,کليپ فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,دانلود فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,دانلود کليپ فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,دانلود کليپ امسال فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,دانلود کليک جديد فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,دانلود کليپ جديد فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,دانلود کليپ اکشن فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,دانلود کليپ توپ فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,دانلود کليپ قشنگ فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,دانلود فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,کليپ هاي فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,دانلود کليپ بازيگر فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,دانلود کليپ فيلم فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,دانلود زيباي فوابد فراورده هاي  شتر مرغ,

حسین بازدید : 115 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

مجموعه کامل آموزش آبیاری قطره ای  

 

بسته کامل آبیاری قطره ای...اورجینال

معرفی:

تاسیسات آبیاری قطره ای و بارانی و روش احداث مزارع با آبیاری قطره ای و بارانی
آبیاری بارانی:

روش آبیاری بارانی که آب به زمین پاشیده می شود برای بسیاری از گیاهان و در تمام وضعیت خاک از نظر بافت، پستی و شیب قابل استفاده است. مقدار آب مصرفی در این روش قابل کنترل و اندازه گیری است و تلفات آب در آن پائین است.
انواع سیستم‌های آبیاری بارانی:

» آبیاری بارانی نیمه متحرک (نیمه ثابت)

» آبیاری بارانی با سیتم ثابت

» آبیاری بارانی با سیستم آبفشان خطی

» آبیاری بارانی باسیستم قرقره ای (تک گان)

» آبیاری بارانی باسیستم دوار مرکزی (Center pivot)

» آبیاری بارانی باسیستم خطی (linear)

آبیاری قطره‌ای:

روش آبیاری قطره‌ای سالیان دراز در فرانسه و در کشورهای دیگر برای آبیاری در گلخانه‌ها مورد استفاده بوده است. در ایران این روش در دهه پنجاه ابداع شد و سطوح بزرگی با این روش آبیاری شدند ولی با مرور زمان مزایا و معایب این روش مشخص شد.

هزینه‌های زیاد و تکنیک‌های نسبتا پیشرفته این روش و نمکها و مواد جامد معلق در آبهای ایران از معایب آبیاری قطره‌ای بوده و باعث شده که کشاورزان کمتر از این روش آبیاری استفاده کنند ولی این دلیل نیست که روش آبیاری قطره‌ای را مطرود بدانیم و در پی رفع معایب آن باشیم.
ش.م.17569-86423

 

قیمت: 14,000 تومان

روش خرید: برای خرید بسته کامل آبیاری قطره ای. پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



خرید بسته کامل آبیاری قطره ای.

 

 


کلمات کلیدی:

دنبال چه هستید؟

برنامه مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,دانلود مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,دانلود برنامه مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,دانلود نسخه جديد  مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,دانلود برنامه ي مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,دانلود برنامه جديد مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,دانلود نسخه جديد  مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,دانلود نسخه جديد برنامه  مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,برنامه توپ مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,دانلود برنامه توپ مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,دانلود برنامه زيبا مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,دانلود نسخه قبلي برنامه مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,دانلود کرک برنامه  مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟, رمز برنامه مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,کيجين برنامه مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,نسخه جديد برنامه  مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,سايت برنامه مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,سايت  مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,برنامه جديد مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,نقد برنامه مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,خريد برنامه مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,خريد نقدي  مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,download مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,download program مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,danlod barname مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,برنامه کاربردي مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,دانلود برنامه مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,برنامه توپ مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,برنامه کاربردي ويندوز مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,برنامه خوب مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,برنامه بهينه سازي  مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟, برنامه پشتيبان گيري مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,برنامه جديد مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,برنامه بهينه سازي به نام مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,دانلود نرم افزار دکستاب مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,دانلود نرم افزار جديد مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,دانلود نرم افزار قديمي مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,تصوير مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,بهترين تصوير مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,جديدترين تصوير مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,دانلود تصوير مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,مشاهده جديد ترين تصوير مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,عکس مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,تصوير جديد مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,تصوير اين ماه مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,اخبار جديد در باره مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,تصوير کيفيت دار مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,تصوير مينياتوري مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,کاريکاتور مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,دانلود تصوير هاي  مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,دانلود تصوير مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,عکس مجموعه کامل روش آبياري قطره اي؟,سی دی آموزش آبیاری قطره ای،فروشگاه سی دی،آموزش آبیاری،فروش سی دی آبیاری قطره ای،

حسین بازدید : 113 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

نکات پرورشی و مدیریتی کشت زعفران

معرفی:

مجموعه فیلم آموزشی پرورش و کاشت زعفران

شامل آموزش هایی چون:

» (کشت)
» هوای مناسب زعفران - خاک مناسب - تهیه زمین - مقدار کشت پیاز
» مشخصات عمومی

» گونه های زعفران
» آموزش عملیات کاشت
» نحوه آبیاری
» کنترل علف های هرز
» کودها و تغذیه گیاهی
» آفات
» شناخت بیماری ها

 

قیمت: 9,800 تومان

روش خرید: برای خرید نکات پرورشی و مدیریتی کشت زعفران، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نکات پرورشی و مدیریتی کشت زعفران

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

فيلم فيلم آموزشي کشت زعفران؟,دانلود فيلم فيلم آموزشي کشت زعفران؟,مشاهده فيلم فيلم آموزشي کشت زعفران؟,نسخه جديد فيلم فيلم آموزشي کشت زعفران؟,دانلود فيلم آموزشي کشت زعفران؟,فيلم فيلم آموزشي کشت زعفران؟,فيلم اکشن فيلم آموزشي کشت زعفران؟,فيلم کمدي فيلم آموزشي کشت زعفران؟,فيلم قشنگ فيلم آموزشي کشت زعفران؟,فيلم جديد فيلم آموزشي کشت زعفران؟,فيلم هاي  فيلم آموزشي کشت زعفران؟, پشت صحنه فيلم  فيلم آموزشي کشت زعفران؟,تصاوير فيلم فيلم آموزشي کشت زعفران؟,بازيگر فيلم  فيلم آموزشي کشت زعفران؟,تيتراژ فيلم فيلم آموزشي کشت زعفران؟,نقد فيلم فيلم آموزشي کشت زعفران؟,سوتي فيلم فيلم آموزشي کشت زعفران؟,دانلود فيلم  فيلم آموزشي کشت زعفران؟,فيلم قديمي فيلم آموزشي کشت زعفران؟,دانلود فيلم جذاب فيلم آموزشي کشت زعفران؟,دانلود زيرنويس فيلم آموزشي کشت زعفران؟,زيرنويس فيلم آموزشي کشت زعفران؟,دانلود فيلم هاليوودي فيلم آموزشي کشت زعفران؟,دانلود فيلم با کيفت720 فيلم آموزشي کشت زعفران؟,دانلود فيلم با کيفيت320 فيلم آموزشي کشت زعفران؟,دانلود فيلم با کيفيت پايين فيلم آموزشي کشت زعفران؟,دانلود فيلم با کيفيت بالا فيلم آموزشي کشت زعفران؟,دانلود فيلم کم حجم فيلم آموزشي کشت زعفران؟,دانلود فيلم ايراني فيلم آموزشي کشت زعفران؟,دانلود فيلم هندي فيلم آموزشي کشت زعفران؟,دانلود فيلم امريکايي فيلم آموزشي کشت زعفران؟,دانلود فيلم آلماني فيلم آموزشي کشت زعفران؟,دانلود زير نويس انگليسي فيلم فيلم آموزشي کشت زعفران؟,دانلود زير نويس فارسي فيلم  فيلم آموزشي کشت زعفران؟,خريد فيلم آموزشي کشت زعفران؟,خريد سي دي فيلم آموزشي کشت زعفران؟,خريد سي دي اصلي فيلم آموزشي کشت زعفران؟,خريد رايگان سي دي فيلم آموزشي کشت زعفران؟,خريد رايگان فيلم آموزشي کشت زعفران؟,خريد سي دي رايتي فيلم آموزشي کشت زعفران؟,خريد سي دي بازي فيلم آموزشي کشت زعفران؟,خريد سي دي فيلم فيلم آموزشي کشت زعفران؟,خديد سي دي کارتون فيلم آموزشي کشت زعفران؟,خريد سي دي انميشن فيلم آموزشي کشت زعفران؟,خريد CD فيلم آموزشي کشت زعفران؟,خريد CD بازي فيلم آموزشي کشت زعفران؟,خريد CD نرم افزار فيلم آموزشي کشت زعفران؟,خريد CD کارتون فيلم آموزشي کشت زعفران؟,خريد CD انميشن فيلم آموزشي کشت زعفران؟,خريد DVD  فيلم آموزشي کشت زعفران؟,خريد DVD بازي فيلم آموزشي کشت زعفران؟,خريد DVD نرم افزار فيلم آموزشي کشت زعفران؟,خريد DVD آموزش فيلم آموزشي کشت زعفران؟,خريد DVD انميشن فيلم آموزشي کشت زعفران؟,خريد DVD  فيلم آموزشي کشت زعفران؟, سی دی آموزش کشت زعفران،فروش سی دی کشت زعفران،فروشگاه سی دی ،نحوه آبیاری زعفران،فرایند کاشت زعفران،

حسین بازدید : 169 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

آموزش کامل پرورش وتولید قارچ خوراکی  


 آموزش پرورش قارچ خوراکی و کشت قارچ دکمه ای و صدفی - معادل 10 سی دی تصویری

محتویات این مجموعه آموزشی(آموزش پرورش قارچ) :

» ۲۵۰ دقیقه فیلم آموزشی شامل:

» شروع کار با قالب های بی آراف
» تهیه لایه پوششی
» پنج مرحله به تخم ریزی کامل دانه
» تهیه بذر علف چاودار
» انتقال دانه به دانه
» پاستوریزه کردن گاه ها - بخش اول
» پاستوریزه کردن گاه ها - بخش دوم
» کود اسب
» گلونیک بافت قارچ
» دستورالعمل تلقیح استریل
» تلقیح کیسه سوبسترا

» در خاک اره، تراشه چوب
» چاپ اسپور و ساخت سرنگ
» اطلاعاتی درباره آگار
» جداسازی نژاد

» آماده سازی و استفاده از کشت های مادر
» عوامل موثر بر میزان تولید
» برآورد هزینه های تقریبی
» برآورد سوددهی تقریبی
» برداشت محصول
صنایع تبدیلی قارچ همچون:
کنسرو قارچ , ترشی و شوری قارچ , مربای قارچ , کالباس قارچ و …
و ده ها عنوان دیگر با توضیحات فارسی
جزوه ها و مقالاتی همچون:
» جزوه آموزشی ۸ صفحه ای پرورش قارچ دکمه ای به صورت کتاب الکترونیک ( PDF )
» جزوه آموزشی ۱۰ صفحه ای پرورش قارچ صدفی به صورت کتاب الکترونیک ( PDF )
» مجموعه ای از مقالات آموزشی به زبان فارسی و انگلیسی
» مجموعه ای از تصاویر مرتبط با پرورش قارچ

» طرح های توجیهی:
» طرح توجیهی ۵۸ صفحه ای پرورش و بسته بندی قارچ
» جهت امکان سنجی اقتصادی و اخذ وام بانکی و مجوز های لازم
» دو عنوان طرح توجیهی ۱۹ و ۱۶ صفحه ای با ظرفیت های مختلف
» جهت امکان سنجی اقتصادی و الگو برداری

شماره مجوز محصول اور جینال :۵۲/۴۳۲۴/۲ 

سی دی آموزش کامل پرورش قارچتوصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

 

قیمت: 8,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش پرورش قارچ (تصویری / اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش پرورش قارچ (تصویری / اورجینال)

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

برنامه مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود برنامه مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود نسخه جديد  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود برنامه ي مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود برنامه جديد مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود نسخه جديد  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود نسخه جديد برنامه  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,برنامه توپ مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود برنامه توپ مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود برنامه زيبا مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود نسخه قبلي برنامه مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود کرک برنامه  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ, رمز برنامه مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,کيجين برنامه مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,نسخه جديد برنامه  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,سايت برنامه مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,سايت  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,برنامه جديد مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,نقد برنامه مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,خريد برنامه مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,خريد نقدي  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,download مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,download program مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,danlod barname مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,مشاهده فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,نسخه جديد فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,فيلم اکشن مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,فيلم کمدي مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,فيلم قشنگ مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,فيلم جديد مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,فيلم هاي  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ, پشت صحنه فيلم  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,تصاوير فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,بازيگر فيلم  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,تيتراژ فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,نقد فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,سوتي فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,فيلم قديمي مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم جذاب مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود زيرنويس مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,زيرنويس مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم هاليوودي مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم با کيفت720 مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم با کيفيت320 مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم با کيفيت پايين مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم با کيفيت بالا مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم کم حجم مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم ايراني مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم هندي مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم امريکايي مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم آلماني مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود زير نويس انگليسي فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود زير نويس فارسي فيلم  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,برنامه کاربردي مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود برنامه مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,برنامه توپ مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,برنامه کاربردي ويندوز مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,برنامه خوب مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,برنامه بهينه سازي  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ, برنامه پشتيبان گيري مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,برنامه جديد مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,برنامه بهينه سازي به نام مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود نرم افزار دکستاب مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود نرم افزار جديد مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود نرم افزار قديمي مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,سی دی آموزش قارچ،فیلم آموزش پرورش قارچ،فروشگاه سی دی،طرح توجیهی تولید قارچ،جزوه آموزشی تولید قارچ،فروش سی دی آموزش تولید قارچ،

حسین بازدید : 266 چهارشنبه 06 خرداد 1394 نظرات (0)

مجموعه کامل آموزش پروش کبک 

نتیجه تصویری برای کبک

نتیجه تصویری برای کبک 

 نتیجه تصویری برای کبک

 کَبْک پرنده‌ای زیبا، آرام و وحشی است که در بسیاری از دشت‌هادامنه هاو کوهپایه هاپراکنده‌است. این پرنده در نواحی وسیعی از جهاننظیر شمال آمریکا، شرق اروپا، خاورمیانه، آسیای مرکزی، شبه قارههندوستان و باختر دور پراکنده‌است. نام این پرنده در زبان انگلیسی Partridge و در زبان فرانسه Perdrix و در زبان آلمانی Rebhuhn و درزبان عربی «الحجل» است، که به کبک چوکار «الشنار» نیز گفتهمی‌شود و در زبان فارسی به آن کبک می‌گویند. استاد دهخدا در لغتنامه خود درباره کبک گوید: «کبک، مرغی معروف و پرنده‌ای مشهوراست که بر دو قسم می‌باشد دری و غیر دری، هر دو به یک شکل وشمایل لیکن دری بزرگ‌تر و غیر دری کوچک‌تر است. این پرنده بیشتردر کوهسارها زیست کند. قبج، معرب کبک است. کبک پرنده‌ای از دستهماکیان‌ها است که به جهت استفاده از گوشت وی آن را شکار کنند.اعراب گوشت او را از جمله طعام‌های بسیار لذیذ شمارند و چون خواهنداین مرغ را بگیرند از هر طرف او را بپرانند تا وقتی از پرواز باز ماند و خستهشود خود را در برف پنهان کند تا با دست بگیرند.

مشخصات ظاهری کبک

وزن کبک‌ها بین ۵۱۰ تا ۶۸۰ گرم است و میانگین وزن در آنان ۵۹۵ گرماست، البته باید افزود که وزن کبک نر بین ۵۱۰ تا۸۰۰ گرم و وزن کبکماده ۴۵۰ تا۶۸۰ گرم است. ترکیب پرها در هر دو جنس نر و ماده یکساناست. رنگ این پرنده قهوه‌ای مایل به خاکستری در بالا و زرد کم رنگدر قسمت شکم است. یک خط سیاه از قسمت جلوی سر آغاز شدهو پس از عبور از چشم‌ها و گردن، در قسمت بالای سینه تمام می‌شودو سر و سینه خاکستری پرنده را از قسمت سفید رنگ گلو جدا می‌کند.پهلوی پرنده با ترکیبی از رنگ سیاه و شاه بلوطی متمایل به سفیدپوشانده شده و پرهای انتهایی بال، به رنگ شاه بلوطی هستند. نوک،لبه پلک‌ها، ساق و پاهای کبک به رنگ صورتی تا قرمز تیره هستند.اگرچه هر دو جنس نر و ماده ممکن است دارای یک سیخک کوچک درقوزک پا باشند که به آن «مهمیز» می‌گویند، ولی این صفت معمولاً ازمشخصات جنس نر است. کبک‌های نابالغ کوچکتر هستند و به رنگقهوه‌ای و خاکستری هستند.تاریخچه پرورش کبکپرورش کبک قدمت چندانی ندارد اما صید و شکار کبک تاریخچه‌ای بسیارکهن دارد. صید کبک یکی از تفریحات شاهزادگان و امرا و اشراف زادگاندر بین سلسله‌های پادشاهان هخامنشی، اشکانی و ساسانی دردوران ماقبل اسلام در ایران بوده‌است. بعد از ظهور اسلام نیز بسیاریاز پادشاهان سلسله‌های سامانیان، غزنویان، سلجوقیان وخوارزمشاهیان همانند شاهان گذشته علاقه زیادی به صید و شکار ازخود نشان می‌دادند و با انتشار فرهنگ ایرانی در میان اعراب در دورانخلفای عباسی، بسیاری از خلفای خاندان عباسی نیز به آداب و رسومدرباری شاهان ایرانی علاقه‌مند شده و همانند آنان عازم صید و شکارمی‌شدند. در سرزمین باستانی بدخشان که جزو قلمرو فرهنگی ایرانمحسوب می‌شود، کبک نماد و سمبل فرارسیدن نوروز می‌باشد و دربین آثار باستانی یافت شده در گورهای «کوشانی‌ها» در بدخشانتاجیکستان، مهری یافت شده که بر روی آن نقش یک کبک که شاخهگندم بر منقار دارد دیده می‌شود.تعیین جنسیت کبکهر دو جنس کبک از نظر ظاهر و رنگ پرها بسیار به یکدیگر شبیههستند. در نتیجهتعیین جنسیت آن‌ها از یکدیگر کمی دشوار است. امامی‌توان کبک‌های نر و ماده بالغ را از روی اندازه بدن و فرم سر تشخیصداد. کبک‌های نر عموماً جثه‌ای بزرگ‌تر و سنگین تر دارند. سر کبک‌هاینر گرد و بزرگ‌تر و سر پرنده ماده بیضوی است. پاهای کبک‌های نر بلندتربوده و پولک‌های درشت تری دارد و سریع تر از ماده‌ها راه می‌روند. هردو جنس برآمدگی سیخ مانندی در پشت پا دارند ولی این برآمدگی درجنس نر بزرگ‌تر از برآمدگی پای پرنده ماده‌است و به آن «مهمیز»می‌گویند. گردن کبک نر معمولاً باریک‌تر و قوی تر از کبک ماده‌است.معمولاً در مراکز پرورش کبک، جوجه کبک‌ها را از طریق دیدن منافذجنسی در ناحیه کلواک یا مقعد تعیین جنسیت می‌کنند که این امر نیازبه دقت فراوان دارد.

نژادهای کبک

۴ گونه کبک در جهان وجود دارد که برخی از این کبک‌ها عبارتند از:

  کبک برفی

کبک عربی

 کبک پرزیوالسکی

کبک کوهی

کبک چوکار

کبک فیلبی

کبک بربری

کبک پا قرمز

کبک سی سی

کبک دری

کبک شنی

کبک منقار بلند

کبک خاکستر

تولید مثل کبک:

 در طبیعت کبک‌ها در بوته زارها جفت گیری می‌کند. کبک‌ها بسته بهشرایط محیطی، یک مرتبه در سال تولید مثل می‌کنند و معمولاً تولیدمثل از اواخر فروردین آغاز شده و بسته به منطقه جغرافیایی ممکناست تا اواخر تیر و اوایل مرداد نیز در مناطق سردسیر ادامه یابد. کبکماده در حدود هفت ماهگی یا سن ۲۸ هفتگی شروع به تخم‌گذاریمی‌کند و در هر بار ۷ تا ۲۱ تخم می‌گذارد و به طور متوسط ۲۴ روز برروی تخم‌ها می‌خوابد و این عمل معمولاً وظیفه کبک ماده‌است. اندازهتخم‌ها ۴/۶۵× ۹/۴۶میلی‌متر است. از اواسط اردیبهشت تا اواسطمرداد، جوجه‌ها به تدریج از تخم بیرون می‌آیند. جوجه‌ها در هنگام بیرونآمدن از تخم، پر تحرک، باهوش و توانا هستند و می‌توانند پس از چندهفته، پرواز کنند. پس از گذشت ۱۲ هفته، جوجه‌ها بالغ می‌شوند امابرای جفت گیری آمادگی نخواهند داشت. نرها معمولاً تا زمان پرورشجوجه‌ها با خانواده می‌مانند، اگرچه بعضی از آن‌ها پس از تخم‌گذاریکبک ماده، خانواده را ترک و به کبک‌های نر دیگر ملحق می‌شوند.کبک‌ها تک همسر هستند و در فصل جفت گیری در اواخر اسفندماه،کبک‌های نر برای جلب توجه کبک‌های ماده، دم خود را به حالت چتر بازکرده در حالی که اندکی بال‌های خود را انداخته و سر خود را کج نگهداشته‌اند درجلوی کبک ماده حرکت می‌کنند و کبک ماده نیز با مشاهدهاین رفتار، نسبت به کبک نر رفتاری مهر آمیز نشان می‌دهد. هنگامخشک سالی و کمبود غذا، عمل تولید مثل ممکن است محدود به چندپرنده شود.

این مجموعه شامل:

آشنائی با کبک به طور مشروح

*تخم و جوجه کشی در کبک

 

*آشنائی با جایگاه و تجهیزات مزارع پرورش کبک

 

*مدیریت پرورش کبک

 

*آشنائی با نحوه تغذیه و جیره کبک

 

*آشنائی با بیماریهای کبک

 

*نحوه طرح نویسی (مبانی محاسبات طرح پرورش کبک)، محاسبات مالی و اقتصادی احداث

 

*مزرعه پرورش کبک 10000 قطعه ای (طرح توجیهی)،

 

*معرفی جیره های پیشنهادی مراحل مختلف رشد، مشخصات و کاتالوگ تجهیزات مورد نیاز

 

*مزرعه پرورش کبک از قبیل سیستم های دانخوری، آبخوری، تهویه، سیستم های

 

*گرمایشی، سیستم های جوجه کشی، سیستم های سیلو و میکسر خوراک و .. 

 همچنین شامل :

- تاریخچه و معرفی کبک
- امکانات مورد نیاز
- ملزومات پرورش
- جوجه کشی
- خرید تخم و یا جوجه
- جفت گیری
- مدیریت گله مولد
- تغذیه
- اصول بهداشتی
- بیماری ها
و... (اینجا کلیک کنید واز این محصول دیگر ما دیدن کنید)

ش.م:351/954832

 

قیمت: 13,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید آموزش پرورش کبک /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

کبک


خرید آموزش پرورش کبک

 


کلمات کلیدی:

شما بدنبال چه چیزی هستید؟

فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,مشاهده فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,نسخه جديد فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,فيلم اکشن مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,فيلم کمدي مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,فيلم قشنگ مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,فيلم جديد مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,فيلم هاي  مجموعه کامل آموزش پرورش کبک, پشت صحنه فيلم  مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,تصاوير فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,بازيگر فيلم  مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,تيتراژ فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,نقد فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,سوتي فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود فيلم  مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,فيلم قديمي مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود فيلم جذاب مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود زيرنويس مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,زيرنويس مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود فيلم هاليوودي مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود فيلم با کيفت720 مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود فيلم با کيفيت320 مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود فيلم با کيفيت پايين مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود فيلم با کيفيت بالا مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود فيلم کم حجم مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود فيلم ايراني مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود فيلم هندي مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود فيلم امريکايي مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود فيلم آلماني مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود زير نويس انگليسي فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود زير نويس فارسي فيلم  مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,برنامه کاربردي مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود برنامه مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,برنامه توپ مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,برنامه کاربردي ويندوز مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,برنامه خوب مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,برنامه بهينه سازي  مجموعه کامل آموزش پرورش کبک, برنامه پشتيبان گيري مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,برنامه جديد مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,برنامه بهينه سازي به نام مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود نرم افزار دکستاب مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود نرم افزار جديد مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود نرم افزار قديمي مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,تصوير مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,بهترين تصوير مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,جديدترين تصوير مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود تصوير مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,مشاهده جديد ترين تصوير مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,عکس مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,تصوير جديد مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,تصوير اين ماه مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,اخبار جديد در باره مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,تصوير کيفيت دار مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,تصوير مينياتوري مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,کاريکاتور مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود تصوير هاي  مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,دانلود تصوير مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,عکس مجموعه کامل آموزش پرورش کبک,

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
سلام به تمام کربران اینترنتی و هرکسی که تو دنیای مجازی سری میزنه از اینکه این فضا میتونه محل ازادتری برا کسب درامد باشد من هم سعی و تلاش دارم در این زمینه کوششی داشته باشم وهدفم فقط خدمت به کاربرانی است که خریدی اسان از اینجا داشته باشند .ممنون میشم در مورد اندیشه هاتون که برای توسعه کسب ودرامد دراینجا دارید منم بی بهره نگذارید یه دنیا ممنونم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 2,043
  • بازدید سال : 23,551
  • بازدید کلی : 178,994
  • کدهای اختصاصی