loading...
کالا پیک
حسین بازدید : 124 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

مجموعه آموزشی آنچه مردان باید در مورد زنان بدانند

راز هایی درباره زنان موضوع : آموزش های بعد ازدواج
سخنران : دکتر آرمان داوری
» اقدامات کوچکی انجام دهید انرژی های بزرگی بگیرید

» خصوصیات یک مرد ایده آل از نظر زنان

» علل سردی زنان در روابط زناشویی

» رفتار مرد در اتاق خواب  

» مهم ترین نیاز زنان

» روانشناسی زنان

نکته:دکتر آرمان داوری ، هم اکنون رئیس بیمارستان رسالت تهران و طراح دوره جامع ازدواج موفق در ایران است. تاکنون برنامه های فراوانی از ایشان در شبکه های جام جم ، چهار سیما و abc news و ... پخش شده است.

برخی از سر فصل هایی که در این مجموعه می آموزید
» ریشه بسیاری از مشکلات شما با همسرتان در وجود خودتان نهفته است .
» تپانچه روانی مردانه(جهت شلیک به سوی مداخله گران خانواده خودتان)

» آنچه مردان باید در مورد« PMS» ( (Permenstural Syndrome بدانند.

» بدانید که زنان شیفته مردان قوی و با اعتماد به نفس و مستقل اند.

»  باید بدانیم انسانها خوب یا بد نیست اند انسانها فقط متفاوت اند

» اقدامات کوچکی انجام دهید انرژی های بزرگی دریافت نمائید.

» نوسانات خلقی زنان بیشتر نتیجه نوسانات هورمونی است

» بدانید هر چه فریاد بزنید گوش زنان بسته تر می شود! 

» زنان در مهمانی ها و در جمع باید مورد توجه باشند

» توصیه هایی به مردان/مدیریت هدایا و مناسبت ها

» تکنیک های تقویت زنانگی « آنیموس » در زنان

» شما چقدر به تفاوت ها احترام می گذارید

» رفتار مرد در زمان بارداری و در حین زایمان

» مهمترین نیاز زنان نیاز های عاطفی است

» هزار بار گفتم ، بد تر شد که بهتر نشد!!!

» آشنایی با سیستم امتیاز دهی در زنان

» خصوصیات یک مرد ایده آل از نظر زنان

» علل سردی زنان در روابط زناشویی

» بدانید که زنان شنونده می خواهند

» قانون « دارت » در مورد زنان آزرده

» راه های برای جذاب تر شدن زنان

» زنان از راه گوش انرژی می گیرند

» زنان به جزئیات اهمیت می دهند

» روش های مذاکره موثر با زنان

» آشنایی با فیزیولوژی زنان

» رفتار مرد در اتاق خواب

» مهم ترین نیاز زنان

» منابع انرژی زنان

» حافظه زنان

 

قیمت: 7,000 تومان

روش خرید: برای خرید آنچه مردان باید در مورد زنان بدانند (استاد آرمان داوری)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آنچه مردان باید در مورد زنان بدانند (استاد آرمان داوری)

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

فيلم انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود فيلم انچه بايد در مورد زنان دانست؟,مشاهده فيلم انچه بايد در مورد زنان دانست؟,نسخه جديد فيلم انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود انچه بايد در مورد زنان دانست؟,فيلم انچه بايد در مورد زنان دانست؟,فيلم اکشن انچه بايد در مورد زنان دانست؟,فيلم کمدي انچه بايد در مورد زنان دانست؟,فيلم قشنگ انچه بايد در مورد زنان دانست؟,فيلم جديد انچه بايد در مورد زنان دانست؟,فيلم هاي  انچه بايد در مورد زنان دانست؟, پشت صحنه فيلم  انچه بايد در مورد زنان دانست؟,تصاوير فيلم انچه بايد در مورد زنان دانست؟,بازيگر فيلم  انچه بايد در مورد زنان دانست؟,تيتراژ فيلم انچه بايد در مورد زنان دانست؟,نقد فيلم انچه بايد در مورد زنان دانست؟,سوتي فيلم انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود فيلم  انچه بايد در مورد زنان دانست؟,فيلم قديمي انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود فيلم جذاب انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود زيرنويس انچه بايد در مورد زنان دانست؟,زيرنويس انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود فيلم هاليوودي انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود فيلم با کيفت720 انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود فيلم با کيفيت320 انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود فيلم با کيفيت پايين انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود فيلم با کيفيت بالا انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود فيلم کم حجم انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود فيلم ايراني انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود فيلم هندي انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود فيلم امريکايي انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود فيلم آلماني انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود زير نويس انگليسي فيلم انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود زير نويس فارسي فيلم  انچه بايد در مورد زنان دانست؟,برنامه کاربردي انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود برنامه انچه بايد در مورد زنان دانست؟,برنامه توپ انچه بايد در مورد زنان دانست؟,برنامه کاربردي ويندوز انچه بايد در مورد زنان دانست؟,برنامه خوب انچه بايد در مورد زنان دانست؟,برنامه بهينه سازي  انچه بايد در مورد زنان دانست؟, برنامه پشتيبان گيري انچه بايد در مورد زنان دانست؟,برنامه جديد انچه بايد در مورد زنان دانست؟,برنامه بهينه سازي به نام انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود نرم افزار دکستاب انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود نرم افزار جديد انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود نرم افزار قديمي انچه بايد در مورد زنان دانست؟,کليپ انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود کليپ انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود کليپ امسال انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود کليک جديد انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود کليپ جديد انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود کليپ اکشن انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود کليپ توپ انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود کليپ قشنگ انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود انچه بايد در مورد زنان دانست؟,کليپ هاي انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود کليپ بازيگر انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود کليپ فيلم انچه بايد در مورد زنان دانست؟,دانلود زيباي انچه بايد در مورد زنان دانست؟,فروش سی دی تربیتی،فروشگاه فروش سی دی،

حسین بازدید : 228 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

 آموزش آرایشگری

آموزش آرایشگری از جمله هنر هایی است که بسیار باارزش است و هر بانویی ارزش آن را می داند حال اگر کسی بتواند هنر آرایشگری را در سبد هنر های خود اظافه کند بسیار ارزشمند است حتی میتوان به آرایشگری به دید مالی دید از این جهت که کسب درآمد از آرایشگری مورد توجه میباشد.اگر تازه کارید نگران نباشید شما میتوانید با تهیه مجموعه های آموزش آرایشگری تکنیک های این هنر با ارزشمند را یاد بگیرید و شغل آرایشگری که در زمره شغل های پر سود است داشته باشید.سعی کنید آرایشگری از پایه را در نظر بگیرید تا کاملا حرفه ای شوید

 آموزش تصویری برداشتن ابرو به روش حرفه ای

آموزش تصویری برداشتن ابرو به روش حرفه ایسانیا ووستاج ، از جمله ابروکارهای مشهور دنیا است که تاکنون مشتری های مشهوری از جمله ریحانا و شاهزاده خانم های سعودی را داشته است.وی چند ترفند و نکات استفاده از موچین و مداد را در آرایش ابرو توضیح داده است:

 خوب شروع کنید

آموزش تصویری برداشتن ابرو به روش حرفه ای

مدلی که می خواهید به ابرو بدهید، پیش از برداشتن در ذهن تجسم کنید.  سانیا در این باره می گوید:”سر ابرو باید هم ردیف با استخوان بالای بینی باشد.

آموزش تصویری برداشتن ابرو به روش حرفه ای

قبل از ابرو برداشتن، آن را با مداد حتما پر کنید. به گفته سانیا: “با این کار، ابرو را زیادی برنمی دارید” وی با استفاده از مداد اریب خود به صورت زاویه عمودی از سر ابرو که پهن شده و رفته رفته باریک تر می شود خطی می کشد. او می گوید:”کمان ابرو باید در نقطه سه چهارم مسیر برگشت از استخوان بینی باشد. از آنجا دم ابرو باید باریک تر شود و زاویه چشم را دنبال کند.

 به بالا شانه کنید

آموزش تصویری برداشتن ابرو به روش حرفه ای

بعد از کشیدن شکل مورد دلخواه ابرو، با گمک قلمی همانند قلم ریمل، موهای ابرو را برای حجم بیشتر به بالا شانه بزنید.

 موهای زائد را با موچین بردارید

آموزش تصویری برداشتن ابرو به روش حرفه ای

بعد از پرکردن و شانه کردن ابرو، موهای زائد اطراف را با موچین سرکج بردارید. اگر تازه کار و مبتدی هستید تنها موهای زیر ابرو را بردارید و به بالای آن دست نزنید. این ابروکار ماهر می گوید:”اگر به صورت اتفاقی مویی اشتباهی از کمان بردارید، ابرو را به جای آنکه به بالا گرایش دهید، افتاده نشان خواهید داد.

 ایشان  توصیه می کند که مرتب از آینه فاصله بگیرید و خود را نگاه کنید تا دید کلی تر و وسیع تری داشته باشید و گرنه شکل اصلی فرم دهی ابرو فراموش می شود.وقتی از این خانم درمورد وکس و یا بند انداختن ابرو سوال شد، وی چندان این روش ها را نمی پسندد. او در این باره گفت:”این روش ها پوست حساس محدوده پلک را کشیده و آزار می دهد   وی علاوه بر این سطح دقت آنها نسبت به موچین بسیار کمتر است.

فضای باز را ببینید

آموزش تصویری برداشتن ابرو به روش حرفه ای

سانیا در حالی که موچینش را جلو ابر و در زیر کمان زیرین قرار داده تا نشان دهد کدام نقطه پر نیست ، می گوید:”قسمت زیرین ابرو یکی از حساس ترین نقاط برای پر کردن است.

جای خالی را پر کنید

آموزش تصویری برداشتن ابرو به روش حرفه ای

با کمک از مداد فضای خالی کوچک کمان زیر ابرو را بپوشانید.

موهای اضافی را قیچی کنید

آموزش تصویری برداشتن ابرو به روش حرفه ایاو درباره قیچی کردن ابرو می گوید :”مگر اینکه واقعا مجبور باشید، قیچی کنید. ابروهایپَر مانند زیبا هستند، هرچه بیشتر قیچی شوند، موهای زخیم تری رشد می کند. برخی اوقات کمی قیچی خوب است، برای آنکه متوجه شوید چه مقدار را باید قیچی کنید می توانید از برسی همانند سر ریمل استفاده کنید، با برس موها را به سمت بالا و در مسیر ابرو شانه کنید. اگر موهایی به صورت قابل توجه بلندتر از بقیه بود، لبه های آن را به آرامی قیچی کنید.

مراحل را دوباره تکرار کنید

آموزش تصویری برداشتن ابرو به روش حرفه ای

بعد  از انجام دادن هرگونه کار با موچین، قیچی، مداد و… ، دوباره برگردید و همین مراحل را روی ابروی دیگر پیاده کنید.

تاثیر آینه وار

آموزش تصویری برداشتن ابرو به روش حرفه ای

تمام فن وفوت های گفته شده را روی ابروی دوم تکرار کرده و در نظر داشته باشید که دو ابرو باید قرینه هم باشند، به این منظور باید بالای کمان هر دو ابرو در یک نقطه قرار گرفته باشد.

پودر را فراموش نکنید

آموزش تصویری برداشتن ابرو به روش حرفه ای

ببعد از تمام شدن کار، کمی پودر مات بالای کمان ابروها بپاشید تا مداد ابرو را بیشتر روی ابرو بنشاند. این کار باعث می شود پودر رطوبت و چربی های طبیعی روی پوست را جذب کرده و آرایش ابرو تازه تر و بیشتر روی آن باقی بماند.

منبع:آرایشیک

 

توصیه وپیشنهاد:

*پیرایشگر دقیق برای اصلاح ابرو وصورت

* آموزش آرایشگری

 

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

تصوير آموزش اصلاح ابرو؟,بهترين تصوير آموزش اصلاح ابرو؟,جديدترين تصوير آموزش اصلاح ابرو؟,دانلود تصوير آموزش اصلاح ابرو؟,مشاهده جديد ترين تصوير آموزش اصلاح ابرو؟,عکس آموزش اصلاح ابرو؟,تصوير جديد آموزش اصلاح ابرو؟,تصوير اين ماه آموزش اصلاح ابرو؟,اخبار جديد در باره آموزش اصلاح ابرو؟,تصوير کيفيت دار آموزش اصلاح ابرو؟,تصوير مينياتوري آموزش اصلاح ابرو؟,کاريکاتور آموزش اصلاح ابرو؟,دانلود تصوير هاي  آموزش اصلاح ابرو؟,دانلود تصوير آموزش اصلاح ابرو؟,عکس آموزش اصلاح ابرو؟,

حسین بازدید : 74 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

صداگیر گوشینگران صداهای ناهنجار اطرافتان نباشید،آرامش را تجربه کنید.این بسته شامل 1 جفت گوشی ابری و محافظ گوش در برابر صدا های مزاحم می باشد که صدا های گوشخراش و بلند را تا حد زیادی تضعیف می کند.
کاربرد:

 *در سالن های مطالعه

 *کارگاه های صنعتی

 *افرادی که با دستگاه های پر سر و صدا کار می کنند همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید قیمت جهانی این محصول بسیار بالا تر از این قیمت می باشد..





قیمت: 12,500 تومان

 

 روش خرید: برای خرید گوشی صدا گیر، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

صداگیر

خرید گوشی صدا گیر

 


کلمات کلیدی:

دنبال چه هستید؟

برنامه کاربردي گوشي صداگير؟,دانلود برنامه گوشي صداگير؟,برنامه توپ گوشي صداگير؟,برنامه کاربردي ويندوز گوشي صداگير؟,برنامه خوب گوشي صداگير؟,برنامه بهينه سازي  گوشي صداگير؟, برنامه پشتيبان گيري گوشي صداگير؟,برنامه جديد گوشي صداگير؟,برنامه بهينه سازي به نام گوشي صداگير؟,دانلود نرم افزار دکستاب گوشي صداگير؟,دانلود نرم افزار جديد گوشي صداگير؟,دانلود نرم افزار قديمي گوشي صداگير؟,

 

حسین بازدید : 60 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

کیف سلامتی آیلین مدل 2015 /اورجینال

به وسیله پژوهش های علمی دانشمندان بروز عوارض زیر توسط امواج تلفن همراه به اثبات رسیده است:

 

* افزایش احتمال ایجاد و گسترش تومورهای سرطانی و آسیب پذیری بدن در برابر عوامل

   بیماری زا
* اختلالات خواب، فراموشی، سردرد و افسردگی
*  احساس داغی ناشی از انرژی حرارتی امواج الکترو مغناطیس در داخل سر
* افزایش احتمال ابتلا به آلزایمر و پارکینسون
*  مسمومیت خونی و احساس خستگی
*پارگی رشته DNA و بروز مشکلات ژنتیک
* بروز اختلالات جنسی و کاهش توان باروری و نهایتاً ناباروری



چگونه عوارض و آثار مخرب امواج تلفن همراه را به حداقل برسانیم؟

 تذکر: استفاده از هندزفری (Headset) سیمی نیز تاثیر موثری در کاهش عوارض تلفن همراه ندارد زیرا در بسیاری موارد تست شده خودهندزفری سیمی به صورت یک آنتن عمل می کند. هندزفری (Headset) های بلوتوث نیز به مراتب دارای عوارض بیشتری (علی الخصوص برای مردان) می باشند.

اثر انعکاسی امواج تلفن همراه در محیط های مسقف مانند اتومبیل و در کنار وسایلی همچون اجاق ماکروفر و تلوزیون دوچندان می شود.ولی دیگر جای هیچ نگرانی نیست!
ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم و هم اکنون مفید ترین اختراع قرن را به شما معرفی می کنیم:
کاور ضد تلفن همراه اشعه آیلین.





پس همین حالا کاور ضد اشعه آیلین خود را سفارش دهید و در هنگام مکالمه با تلفن همراه، گوشی موبایلتان را در درون آیلین قرار داده و صحبت کنید.
در مورد کاور ضد اشعه تلفن همراه آیلین به دوستان خود نیز بگویید…

قیمت: 26,500 تومان

 

روش خرید: برای خرید کیف سلامتی آیلین مدل 2015 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

کاور ضد اشعهضد اشعه


خرید کیف سلامتی آیلین مدل 2015

 

 


کلمات کلیدی:

دنبال چه هستید؟

برنامه کاربردي کاور مبايل ضد اشعه؟,دانلود برنامه کاور مبايل ضد اشعه؟,برنامه توپ کاور مبايل ضد اشعه؟,برنامه کاربردي ويندوز کاور مبايل ضد اشعه؟,برنامه خوب کاور مبايل ضد اشعه؟,برنامه بهينه سازي  کاور مبايل ضد اشعه؟, برنامه پشتيبان گيري کاور مبايل ضد اشعه؟,برنامه جديد کاور مبايل ضد اشعه؟,برنامه بهينه سازي به نام کاور مبايل ضد اشعه؟,دانلود نرم افزار دکستاب کاور مبايل ضد اشعه؟,دانلود نرم افزار جديد کاور مبايل ضد اشعه؟,دانلود نرم افزار قديمي کاور مبايل ضد اشعه؟,

حسین بازدید : 63 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

یکی از عوامل نازایی در انسان اشعه وسایل ارتباطی است پس باید مواظب بود که دچار عوارض آن نشویم برای این منظور این بسته ما را میتوانید تهیه کنید

خریدکاور ضد اشعه تلفن همراه آیلین

آیا می دانید امواج تلفن همراه شانس ابتلا به دو نوع تومور مغزی را تا 50% افزایش می دهد؟
آیا می دانید توسط پژوهشگران عوارض زیر توسط تلفن همراه به اثبات رسیده است:

 

1- افزایش احتمال ایجاد و گسترش تومورهای سرطانی و آسیب پذیری بدن در برابر عوامل بیماری زا

 

2- اختلالات خواب، فراموشی، سردرد و افسردگی

 

3- احساس داغی ناشی از انرژی حرارتی امواج الکترو مغناطیس در داخل سر (پدیده ای موسوم به S.A.R. 

 

4- افزایش احتمال ابتلا به آلزایمر و پارکینسون

 

5- مسمومیت خونی و احساس خستگی

 

6- پارگی رشته DNA و بروز مشکلات ژنتیک

 

7- این مواد با تغییر ساختار پروتئینی سلول های غشایی موجب ورود مواد مسموم از طری مویرگ ها به مغز می

 

شود.

 

8- بروز اختلالات جنسی و کاهش توان باروری و نهایتاً ناباروری

 

و ... 

ولی دیگر جای هیچ نگرانی نیست..

-----------هم اکنون مفید ترین اختراع قرن را معرفی می نماییم--------------------

------------------------- کاور ضد اشعه تلفن همراه آیلین ------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------
کاور ضد اشعه تلفن همراه آیلین در ظاهر یک کیف موبایل ساده و شیک با رنگ های شاد و پر انرژی است که در یک سمت آن یک لایه ویژه غیر قابل نفوذ امواج ماکروویو تلفن همراه جا داده شده است که باعث می شود این امواج به داخل مغز نفوذ نکنند و به این صورت از عوارض و خطرات بالقوه و جبران ناپذیر مجاورت نزدیک باتلفن همراه در هنگام مکالمه جلوگیری می شود.
امواج تلفن همراه در هنگاه مکالمه به شدت افزایش یافته و در همه جهات در فضا منتشر می شوند. هر چه به تلفن همراه نزدیک تر شویم دامنه انرژی و شدت امواج افزایش می یابد که این امواج می توانند آثار بسیار خطرناک و جبران ناپذیری به بافت های حساس بدن علی الخصوص مویرگ های مغزی داشته باشند.
کاور ضد اشعه آیلین با استفاده از پوشش غیرقابل نفوذ خود امواج تلفن همراه را به سمت مخالف بدن منعکس می کند و برای شما یک مکالمه سالم و بی خطر را به ارمغان می آورد.
کاور ضد اشعه آیلین با دستگاه انرژی سنج امواج الکترومغناطیس CellSensor تست شده و ثابت گردید که این وسیله 99/99% در پیشگیری از ورود امواج خطرناک و سرطان زای تلفن همراه به مغز موثر می باشد. فیلم تست این کاورها همراه با محصول سفارش داده شده برای شما ارسال می گردد که از لحاظ ضد اشعه بودن آن اطمینان حاصل نمایید.
در مدل های شفاف کاور ضد اشعه آیلین امکان کار باشی درون کاور و در هنگام مکالمه وجود دارد و نیازی به درآوردن گوشی نیست.
این اختراع در اداره کل مالکیت صنعتی ایران به شماره 51783 به ثبت رسیده است و با نام تجاری آیلین در ایران و جهان در حال عرضه می باشد.
تولید کاور ضد اشعه آیلن به دلیل حساسیت عملی و زیبایی آن، به صورت دست ساز انجام می گیرد و در فرآیند ساخت آن نهایت دقت و ظرافت لحاظ می شود.

آیلین = یک مکالمه سالم با تلفن همراه

آیلین مناسب ترین هدیه برای شما و آنان که دوستشان دارید.

این محصول با گارانتی ( ضمانتنامه ضد اشعه بودن) به فروش می رسد..

این روزها همه با کاور ضد اشعه آیلین مکالمه می کنند.. شما چطور؟

آیلین پدیده ای که هرگز از خرید آن پشیمان نخواهید شد..

 

تمامی مشتریان ما از سراسر ایران پس از اولین سفارش و مشاهده فیلمی که در یک CD همراه کاور ضد اشعه آیلین ارسال می گردد،(که شامل تست کاور آیلین با دستگاه و کلیپ های مستند و باور نکردنی زیادی در مورد عوارض تلفن همراه) تعداد زیادی از آن را برای تمامی اعضای خانواده سفارش می دهند..


شرکت ما (شرکت مهندسی مبتکران آریایی اسپادانا) به خاطر اختراع و تولید این پدیده، از سازمان یونسکو و وزارت علوم و تحقیقات و فناوری لوح تقدیر و تندیس جشنواره ملی حرکت را دریافت نموده است.

ما به کار خود ایمان داریم. شما نیز پس از استفاده از کاور ضد اشعه آیلین به آن ایمان خواهید آورد و برای همه عزیزان خود سفارش خواهید داد.

راهنمای سفارش: این محصول در رنگ های سورمه ای، عنابی، آبی آسمانی، شکلاتی، کرمی، نارنجی، قرمز یاقوتی، صورتی، مشکی، سبز و... موجود می باشد. پس از فشردن دگمه خرید در بخش پیغام، رنگ مورد نظر خود و همچنین نوع گوشی (تخت - تاشو - کشویی) را بنویسید تا مدل مناسب گوشی شما برایتان ارسال گردد. در صورتی که سایز گوشی شما بزرگتر از حد معمول است به این موضوع اشاره نمایید (یا مدل آن را ذکر نمایید) تا آیلین سایز بزرگ برای شما ارسال شود.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد زیان های امواج موبایل و نحوه عملکرد کاورهای ضد اشعه آیلین می توانید در گوگل جستجو نمایید تا از خطرات این همراه همیشگی و محبوب خود آگاه شوید!

قیمت: 34,500 تومان

روش خرید: برای خرید خریدکاور ضد اشعه تلفن همراه آیلین، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید خریدکاور ضد اشعه تلفن همراه آیلین

حسین بازدید : 76 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

پک سفید کننده دندانwhitelight

این پک شامل ابزار های زیر می باشد:

* چراغ سفید کننده

* سر لرزشی

* قالبهای پیشرفته دندان

* دفترچه راهنما و راز های زیبایی دندان

* ژل سفید کننده

* 2 عدد باطری Lithium CR2025

ویژگی های برجسته این محصول:

• سفید کرده دندان ها تنها در عرض 10 دقیقه

• استفاده آسان و ایمن

• ماندگاری تاثیر

• مناسب و بسیار عالی برای استفاده قبل از مهمانی هاسیستم سفید کننده دندان White Light کاملا مطمئن و بسیار ساده و آسان قابل استفاده می باشد . البته اینسیستم قیمت بسیار مناسبی دارد و شما به راحتی می توانید آنرا تهیه کنید و از تاثیر خوب آن شگفت زدهشوید.در این سیستم با استفاده از ژل بر روی دندان و قرار دادن چراغ میتوان جرمهای روی دندان را ازبین برد . اینمحصول قابل استفاده در منزل بوده و شما می توانید با هزینه ای کمتر یک دندانپزشک را در منزل خود داشتهباشید و هر زمان که اجساس نیاز به آن داشتید تنها و تنها در 10 دقیقه دندان هایتان را سفید و درخشان سازید.پس از اینکه شما به نتیجه مطلوب خود رسیدید میتوانید استفاده از این سیستم را کم تر کنید و ماهی یکبار

شماره مجوز بهداشت 1085

 

 قیمت: 21,000 تومان

روش خرید: برای خرید پک سفید کننده دندانwhitelight، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

سفیذ کننده دندان


خرید پک سفید کننده دندانwhitelight


کلمات کلیدی:
دنبال چه هستید؟

برنامه کاربردي سفيد کننده دندان؟,دانلود برنامه سفيد کننده دندان؟,برنامه توپ سفيد کننده دندان؟,برنامه کاربردي ويندوز سفيد کننده دندان؟,برنامه خوب سفيد کننده دندان؟,برنامه بهينه سازي  سفيد کننده دندان؟, برنامه پشتيبان گيري سفيد کننده دندان؟,برنامه جديد سفيد کننده دندان؟,برنامه بهينه سازي به نام سفيد کننده دندان؟,دانلود نرم افزار دکستاب سفيد کننده دندان؟,دانلود نرم افزار جديد سفيد کننده دندان؟,دانلود نرم افزار قديمي سفيد کننده دندان؟,خريد لوازم آرايشي به نام سفيد کننده دندان؟,خريد ابزار سفيد کننده دندان؟,خريد لوازم آرايشي سفيد کننده دندان؟,خريد ابزار آرايشي سفيد کننده دندان؟,خريد ابزار آرايشي کاربردي سفيد کننده دندان؟,خريد ابزار آرايشي ابزار آرايشي  سفيد کننده دندان؟,خريد جنس خوب  سفيد کننده دندان؟,خريد جنس خوب ابزار آرايشي سفيد کننده دندان؟,خريد ابزار آرايشي خوب سفيد کننده دندان؟,خريد جنس تقلبي سفيد کننده دندان؟,خريد لوازم آرايشي اصل چين سفيد کننده دندان؟,خريد لوازم آرايشي اصل ايراني به نام سفيد کننده دندان؟,خريد لوازم آرايشي آرايشي به نام سفيد کننده دندان؟,خريد رايگان لوازم آرايشي سفيد کننده دندان؟,خريد با پست پيشتاز لوازم آرايشي سفيد کننده دندان؟,خريد وسيله سفيد کننده سفيد کننده دندان؟,

حسین بازدید : 90 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

 1523 روش برای بهبود کیفیت زندگی - اورجینال

  

  من معتقدم اگر انسان دانستنی هایش در مورد زندگی کافی باشد به ندرت دچار مشکلمیشود ،اگر هم به مشکلی برخورد کند میتواند با همان اندیشه های کافی مشکل را حلمیکند هرچند خود مشکل یک نعمتی برای کسی که دوست ندارد راکد بماند این جمله زیبا راانسان لذت میبرد که اگر سنگ در مسیر رودخانه نباشد صدای اب زیبا نیست همچنین اگر درمسیر انسان مشکل نباشد مانند مرداب است با ما اندیشه های خود را بیفزایید با کمترین هزینه

 

نتیجه تصویری برای انسانهای موفق

 

نتیجه تصویری برای زندگی خوشبخت

 

نتیجه تصویری برای زندگی خوشبخت

 

نکته برای بهبود کیفیت زندگی- 

آموزش بهبود کیفیت زندگی- 

آموزش داشتن زندگی آرام- 

کلیدهای بهبود زندگی- 

به یکدیگر مهر بورزید اما از مهربند نسازید...

وقتی مردان به غار تنهایی می روند وظیقه زنان چیست؟

زوجهایی که از روابط دو سمت بین خود راضی نیستند

آیا شناختی از جنس مخالف خودتان ندارید؟

یش از آنکه زندگی خود را تغییر دهید ابتدا باید فکر خود را تغییر دهید. از معاشرت با افرادی که به زندگی با ناامیدی می نگرند دست بکشید و برای ارتباط برقرار کردن و آموختن از انسانهای مثبت و موفق تلاش کنید.مبانی ۱۵۲۳ روش برای بهبود زندگی ساده هستند اما نتایجی که از به کارگیری آنها به دست خواهید آورد فوقالعاده و اعجاب انگیز است. پیش از آنکه زندگی خود را تغییر دهید ابتدا باید فکر خود را تغییر دهید. از معاشرت باافرادی که به زندگی با ناامیدی می نگرند دست بکشید و برای ارتباط برقرار کردن و آموختن از انسانهای مثبت وموفق تلاش کنید. این بسته نرمافزاری حاوی رهنمودهایی بسیار الهام بخش برای موفقیت شخصی شما است.

این مجموعه حاوی جملات کوتاه و تاثیرگذار بر روش برخورد شما با مسایل گوناگون است.

 

نتیجه تصویری برای زندگی خوشبخت

 



1523 روش برای بهبود کیفیت زندگی
برخی از امکانات و قابلیتها:
# مبانی ۱۵۲۳ روش برای بهبود زندگی در یک سی دی
# این بسته نرمافزاری حاوی رهنمودهایی بسیار الهام بخش برای موفقیت شخصی شما است.
# این مجموعه حاوی جملات کوتاه و تاثیرگذار بر روش برخورد شما با مسایل گوناگون است.
شماره مجوز :۱۳۲۵/۵۵۵۴۵۳

- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :

لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

 

نتیجه تصویری برای زندگی خوشبخت



***ارسال سریع به سراسر کشور***
×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××
کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.



قیمت: 13,800 تومان

 

روش خرید: برای خرید 1523 روش برای بهبود کیفیت زندگی - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

سلام

 

خرید 1523 روش برای بهبود کیفیت زندگی - اورجینال

 


کلمات کلیدی؟

اینچا چه چیزی میخواهید؟

رنامه کاربردي راههاي بهبود زندگي,دانلود برنامه راههاي بهبود زندگي,برنامه توپ راههاي بهبود زندگي,برنامه کاربردي ويندوز راههاي بهبود زندگي,برنامه خوب راههاي بهبود زندگي,برنامه بهينه سازي  راههاي بهبود زندگي, برنامه پشتيبان گيري راههاي بهبود زندگي,برنامه جديد راههاي بهبود زندگي,برنامه بهينه سازي به نام راههاي بهبود زندگي,دانلود نرم افزار دکستاب راههاي بهبود زندگي,دانلود نرم افزار جديد راههاي بهبود زندگي,دانلود نرم افزار قديمي راههاي بهبود زندگي,تصوير راههاي بهبود زندگي,بهترين تصوير راههاي بهبود زندگي,جديدترين تصوير راههاي بهبود زندگي,دانلود تصوير راههاي بهبود زندگي,مشاهده جديد ترين تصوير راههاي بهبود زندگي,عکس راههاي بهبود زندگي,تصوير جديد راههاي بهبود زندگي,تصوير اين ماه راههاي بهبود زندگي,اخبار جديد در باره راههاي بهبود زندگي,تصوير کيفيت دار راههاي بهبود زندگي,تصوير مينياتوري راههاي بهبود زندگي,کاريکاتور راههاي بهبود زندگي,دانلود تصوير هاي  راههاي بهبود زندگي,دانلود تصوير راههاي بهبود زندگي,عکس راههاي بهبود زندگي,

 

حسین بازدید : 70 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

درمان ساده زود انزالی چیست؟ 

,درمان زود انزالی مردان,انـزال زودرس ,زود انزالی

 انـزال زودرس (زود انزالی) چیست؟

انـزال زودرس (زودانزالی) بـه انـزالی غیر قابل کنترل گفته می شود که قـبـل از نـزدیـکـی و انـجـام رابطه یجنسی و یا مدت زمان بسـیـار کـمـی پـس از آن بـا میزان تحریک کم و خلاف میل فـرد انـجـام گیـرد.این روزها عده زیادی از مردان به کلینیک سلامت خانواده و ناتوانی جنسی مراجعه می‌کنند تا درباره یکی از مشکلات خود در زمینه ارتباط زناشویی با همسرشان مشاوره کنند. موضوع به این سادگی نیست چون با ایجاد افسردگی و اضطراب در زوجین، موجب اختلال در سلامت روان و رفتار آنان و در برخی موارد پرخاشگری هر دو نفر می‌شود.پژوهشگرانى که روى بیمارى زود انزالی کار می کنند، اعلام کردند که می توانند این اختلال را تعریف کنند. به گفته آنها انزال در مبتلایلان به زود انزالی در کمتر از 118 ثانیه از شروع مقاربت صورت میگیرد.از طرفی زود انزالی یا انزال زودرس به حالتی گفته می‌شود که فرد زودتر از زمانی که می خواهد به انزال برسد و یا اینکه به حدی زود به انزال برسد که همسرش از ارتباط زناشویی لذت کافی نبرد البته باید انتظارات، واقعگرایانه باشند. این تعریفی است که مورد تایید اکثر متخصصان مسایل جنسی یا سکسولوژی است.

*زمان معمولی انزال در مردان :

زمان استانداردی برای رسیدن به انزال در نظر گرفته نشده است. با وجود اینکه طبق نظر اکثریت افرادی که مطالعات شرکت داشته‌اند یک سری زمان‌هایی پیشنهاد شده اما هیچ کدام قطعی نیستند چون این زمان بسته به نظر و رضایت افراد از رابطه زناشویی‌شان از هر زوج تا زوج دیگر متفاوت است اما پیشنهاد شده که اگر در 50 درصد یا بیشتر موارد ارتباط زناشویی انزال زمانی اتفاق افتاد که فرد و یا همسرش راضی نبودند یعنی فرد مشکوک به این اختلال هست و می‌توان وی را مورد تشخیص و درمان قرار داد.

 در ضمن این مهم است که اول ببینید چه زمانی متوجه شدید که اختلال زود انزالی را دارید و از کجا متوجه شدید. آیا خودتان ناراحتید؟ همسرتان از روش رابطه راضی نیست، معمولا گرفتن شرح حال دقیق از زوجین جزو سنجش‌های اولی‌‌ است که برای تشخیص و درمان اختلال زود انزالی انجام می‌شود، چون رابطه زوج‌ها در ایجاد و یا دامن زدن به مشکل زود انزالی نقش به سزایی دارد.

 *علل و عواقب زود انزالی مردان :

نشانه اصلی زود انزالی مردان، انزالی غیر قابل کنترل است که قبل از انجام گرفتن رابطه زناشویی و یا مدت زمان بسیار کمی پس از آن با میزان تحریک کم و خلاف میل فرد اتفاق بیفتد.

مساله زود انزالی می‌تواند باعث نارضایتی جنسی در هر دو طرف شده و اضطراب ناشی از این مشکل را بیشتر کند. زود انزالی یکی از متداولترین اختلال فعالیت زناشویی در مردان است و ممکن است برای هر مردی در بعضی از مراحل زندگی رخ دهد.

 اکثر موارد زود انزالی فاقد عامل یا دلیل خاص است. عوامل روانی مثل اضطراب، احساس گناه یا افسردگی نیز ممکن است به زود انزالی منجر شوند. در برخی موارد، زود انزالی ممکن است به خاطر عوامل پزشکی مثل مشکلات هورمونی، آسیب‌های جسمی و یا عوارض جانبی بعضی داروها باشد.

 ابتلا به عارضه زود انزالی منجر به بروز اختلالات روان مانند اضطراب، افسردگی و سردی روابط زوجین می‌شود و بر روان آنان تاثیر می‌گذارد و به همین علت، بسیار مهم است که درباره عارضه زود انزالی بیشتر بدانیم و به موقع به مشاور مراجعه کنیم.

,درمان زود انزالی مردان,انـزال زودرس ,زود انزالیمتخصص و پزشک مربوطه سابقه فعالیت زناشویی و پزشکی شما را بررسی خواهد کرد و آزمایش

کلی را انجام خواهد داد. ممکن است پزشک بخواهد با همسر شما نیز صحبت کند چون زود انزالی

ممکن است دلایل بسیاری داشته باشد. پزشک، آزمایش لازم را انجام می‌دهد تا مشکلات پزشکی فرد را بررسی کند.

*اماروش درمان در زود انزالی مردان :

-در بسیاری از موارد، زود انزالی خود به خود درمان می شود. انجام تمرینات ریلکسیشن و آرام سازی و استفاده از متدهای منحرف کردن حواس می‌تواند در به تاخیر انداختن انزال کمک کند.-در بعضی مردها ترک مصرف دخانیات و مواد مخدر در درمان زود انزالی کمک کننده خواهد بود.

-متخصص از شما و همسرتان می‌خواهد که روی متدهایی برای به تاخیر انداختن انزال کار کنید. این تکنیک‌ها تشخیص و کنترل احساساتی است که باعث انزال زود رس می‌شود.

 -در سایر موارد برای کاهش حساسیت در آلت تناسلی، استفاده از کاندوم توصیه می‌شود.

 -مشاوره‌ها و رفتار درمانی خط اول درمان عارضه زود انزالی به شمار می‌رود و می‌تواند اضطراب ناشی از این مساله را کاهش دهد. مرحله بعدی، استفاده از کاندوم است.کاندوم سبب کاهش تحریک پذیری می‌شود. در صورتی که یک کاندوم قادر به این کار نباشد از دو کاندوم می‌توان استفاده کرد ضمن اینکه کاندوم سبب جلوگیری از بیماری‌های مقاربتی و بارداری هم می‌شود.

 -استفاده از دارو، گام سوم در درمان زود انزالی است. این داروها به این دلیل استفاده می‌شوند که یکی از عوارض جانبی این گونه داروها، جلوگیری از ارگاسم است که باعث به تاخیر انداختن انزال می‌شود.

**-استفاده از شیوه ماستر و جانسون

این شیوه، در چهارمین مرحله از درمان افراد مبتلا به زود انزالی انجام می‌گیرد که به همکاری خود فرد و همسرش نیاز مبرم دارد. این روش شامل یادگیری تشخیص و کنترل احساسی است که به ارگاسم منجر می‌شود. این روش نیاز به اراده و تمرین دارد ولی بسیار موثر است. برای آموزش و تمرین این روش باید به مشاوران و متخصصان سلامت جنسی در کلنیک‌های سلامت خانواده مراجعه شود تا با آموزش خصوصی در این باره، کار به نحو موثر صورت گیرد.

**درمان‌های موضعی زود انزالی در مردان :

استفاده از کرم‌ها و اسپری‌های کاهش‌دهنده حس سطحی دستگاه تناسلی نیز سبب کاهش احتمال زود انزالی می‌شود.به یاد داشته باشید که قبل از آغاز فعالیت زناشویی، موضع را با صابون شستشو دهید تا از بیحسی بیشتر آلت جلوگیری شود. متاسفانه از این روش به صورت خودسرانه و بسیار معمول استفاده شده که عوارض زیادی را در پی دارد. استفاده از بی‌حس‌کننده‌های موضعی، در آخرین مرحله از درمان افراد مبتلا به انزال زودرس قرار دارد و به هیچ‌وجه نباید در ابتدای کار از آن استفاده کرد. استفاده از روش‌های موضعی باید با تشخیص و صلاحدید پزشک و براساس سیر درمان و بهبودی باشد.

 نوشته : دکتر رویا پور قربان متخصص بیماریهای زنان و زایمان


 

 

کلمات کلیدی:

شما دنبال چه چیزی هستید؟

رنامه کاربردي ساده ترين درمان خود ارضايي,دانلود برنامه ساده ترين درمان خود ارضايي,برنامه توپ ساده ترين درمان خود ارضايي,برنامه کاربردي ويندوز ساده ترين درمان خود ارضايي,برنامه خوب ساده ترين درمان خود ارضايي,برنامه بهينه سازي  ساده ترين درمان خود ارضايي, برنامه پشتيبان گيري ساده ترين درمان خود ارضايي,برنامه جديد ساده ترين درمان خود ارضايي,برنامه بهينه سازي به نام ساده ترين درمان خود ارضايي,دانلود نرم افزار دکستاب ساده ترين درمان خود ارضايي,دانلود نرم افزار جديد ساده ترين درمان خود ارضايي,دانلود نرم افزار قديمي ساده ترين درمان خود ارضايي,

 

حسین بازدید : 152 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

 

کاندوم سفید پلاس سیمپلکس (لوازم جنسی)

 

کاندوم سفید پلاس سیمپلکس (مجوز 15313 / 9 / ک)

 

هر بسته محتوی:

12 عدد کاندوم

یک عدد تیوب حاوی کرم لیدوکائین

3 عدد دستمال آنتی باکتریال مخصوص

فوق العاده نازک و مقاوم بوده و به جهت وجود جداگانه کرم لیدوکائین، برای پیشگیری از انزال و کنترل در روابط جنسی و آمیزشی پیشنهادمی گردد.

لذت بخش ترین و مطمئن ترین حالات را در کاندومهای Simplex به وجود می آورد.

فوق العاده چرب و روان، حاوی ژل لوبریکانت water base، بدون بو و انحناپذیر میباشد.

دارای حالات ویژه و فرم مخصوص جهت تحریک و لذت بیشتر، شفاف و فوق العاده نرم میباشد.


مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی 15313 / 9 / ک

 

قیمت: 21,000 تومان

 

 روش خرید: برای خرید کاندوم سفید پلاس سیمپلکس (مجوز 15313 / 9 / ک)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهتمشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.خرید کاندومخرید لوازم  جنسی

 

خرید کاندوم سفید پلاس سیمپلکس (مجوز 15313 / 9 / ک)

 


کلمات کلیدی:

شما بدنبال چه چیزی هستید؟

خريد لوازم آرايشي به نام کاندوم سفيد پلاس سيمپلکس براي جلوگيري از زود انزالي,خريد ابزار کاندوم سفيد پلاس سيمپلکس براي جلوگيري از زود انزالي,خريد لوازم آرايشي کاندوم سفيد پلاس سيمپلکس براي جلوگيري از زود انزالي,خريد ابزار آرايشي کاندوم سفيد پلاس سيمپلکس براي جلوگيري از زود انزالي,خريد ابزار آرايشي کاربردي کاندوم سفيد پلاس سيمپلکس براي جلوگيري از زود انزالي,خريد ابزار آرايشي ابزار آرايشي  کاندوم سفيد پلاس سيمپلکس براي جلوگيري از زود انزالي,خريد جنس خوب  کاندوم سفيد پلاس سيمپلکس براي جلوگيري از زود انزالي,خريد جنس خوب ابزار آرايشي کاندوم سفيد پلاس سيمپلکس براي جلوگيري از زود انزالي,خريد ابزار آرايشي خوب کاندوم سفيد پلاس سيمپلکس براي جلوگيري از زود انزالي,خريد جنس تقلبي کاندوم سفيد پلاس سيمپلکس براي جلوگيري از زود انزالي,خريد لوازم آرايشي اصل چين کاندوم سفيد پلاس سيمپلکس براي جلوگيري از زود انزالي,خريد لوازم آرايشي اصل ايراني به نام کاندوم سفيد پلاس سيمپلکس براي جلوگيري از زود انزالي,خريد لوازم آرايشي آرايشي به نام کاندوم سفيد پلاس سيمپلکس براي جلوگيري از زود انزالي,خريد رايگان لوازم آرايشي کاندوم سفيد پلاس سيمپلکس براي جلوگيري از زود انزالي,خريد با پست پيشتاز لوازم آرايشي کاندوم سفيد پلاس سيمپلکس براي جلوگيري از زود انزالي,خريد وسيله سفيد کننده کاندوم سفيد پلاس سيمپلکس براي جلوگيري از زود انزالي,

حسین بازدید : 114 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

کاندوم پلیژر سیمپلکس (لوازم جنسی)

کاندوم پلیژر سیمپلکس (مجوز 15313 / 9 / ک)

هر بسته محتوی:

12 عدد کاندوم

1 عدد تیوپ حاوی کرم لیدوکائین

3 عدد دستمال آنتی باکتریال مخصوص

این کاندوم آغشته به عصاره انار است و دارای خاصیت تنگ کنندگی ناحیه تناسلی را به همراه دارد و باعث ایجاد

رضایتمندی بیشتر در زوجها می گردد.

فوق العاده نازک و مقاوم بوده و به جهت وجود جداگانه کرم لیدوکائین جهت ایجاد تاخیر در انزال و کنترل در روابط

جنسی و آمیزش، یکی از لذت بخش ترین و مطمئن ترین حالات را در کاندوم بدست می دهد.

فوق العاده چرب و روان، حاوی ژل لوبریکانت Water base، بدون بو و انحناپذیر میباشد.

دارای حالات ویژه و فرم مخصوص جهت تحریک و لذت بیشتر، قرمز رنگ و فوق العاده نرم میباشد.مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی 15313 / 9 / ک(یه نوع دیگر کاندوم رو هم میتونید بازدیدکنید)

 

قیمت: 21,000 تومان

 

 روش خرید: برای خرید کاندوم پلیژر سیمپلکس (مجوز 15313 / 9 / ک)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم

 سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه

 ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

وسایل بهداشتی جنسی

 

خرید کاندوم پلیژر سیمپلکس (مجوز 15313 / 9 / ک)

 

 

 

 


کلمات کلیدی:

شما بدنبال چه چیزی هستید؟

خريد لوازم آرايشي به نام کاندوم قرمز از مرغوب ترين وسايل بهداشتي جنسي,خريد ابزار کاندوم قرمز از مرغوب ترين وسايل بهداشتي جنسي,خريد لوازم آرايشي کاندوم قرمز از مرغوب ترين وسايل بهداشتي جنسي,خريد ابزار آرايشي کاندوم قرمز از مرغوب ترين وسايل بهداشتي جنسي,خريد ابزار آرايشي کاربردي کاندوم قرمز از مرغوب ترين وسايل بهداشتي جنسي,خريد ابزار آرايشي ابزار آرايشي  کاندوم قرمز از مرغوب ترين وسايل بهداشتي جنسي,خريد جنس خوب  کاندوم قرمز از مرغوب ترين وسايل بهداشتي جنسي,خريد جنس خوب ابزار آرايشي کاندوم قرمز از مرغوب ترين وسايل بهداشتي جنسي,خريد ابزار آرايشي خوب کاندوم قرمز از مرغوب ترين وسايل بهداشتي جنسي,خريد جنس تقلبي کاندوم قرمز از مرغوب ترين وسايل بهداشتي جنسي,خريد لوازم آرايشي اصل چين کاندوم قرمز از مرغوب ترين وسايل بهداشتي جنسي,خريد لوازم آرايشي اصل ايراني به نام کاندوم قرمز از مرغوب ترين وسايل بهداشتي جنسي,خريد لوازم آرايشي آرايشي به نام کاندوم قرمز از مرغوب ترين وسايل بهداشتي جنسي,خريد رايگان لوازم آرايشي کاندوم قرمز از مرغوب ترين وسايل بهداشتي جنسي,خريد با پست پيشتاز لوازم آرايشي کاندوم قرمز از مرغوب ترين وسايل بهداشتي جنسي,خريد وسيله سفيد کننده کاندوم قرمز از مرغوب ترين وسايل بهداشتي جنسي,

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
سلام به تمام کربران اینترنتی و هرکسی که تو دنیای مجازی سری میزنه از اینکه این فضا میتونه محل ازادتری برا کسب درامد باشد من هم سعی و تلاش دارم در این زمینه کوششی داشته باشم وهدفم فقط خدمت به کاربرانی است که خریدی اسان از اینجا داشته باشند .ممنون میشم در مورد اندیشه هاتون که برای توسعه کسب ودرامد دراینجا دارید منم بی بهره نگذارید یه دنیا ممنونم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 2,114
  • بازدید سال : 23,622
  • بازدید کلی : 179,065
  • کدهای اختصاصی