loading...
کالا پیک
حسین بازدید : 226 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

آموزش تهیه ی بذر قارچ خوراكی

بذر قارچ خوراکی

برای تهیه ی بذر قارچ درآغاز باید  دانه های گندم مرغوب را شسته ویک شب آن را خیس کنید ، سپس آب آن را عوض کرده ودانه های خیس خورده را به خوبی در آب بجوشانید تا کاملاً نرم بشود، آب اضافی را تخلیه وگندم ها را روی سطح  صاف پارچه ای یا توری پهن کنید تا آب موجود در سطح آن ها کاملاً تبخیر بشود.

به منظورجلوگیری از لیزشدن وبه هم چسبیدن دانه ها به میزان 2درصد پودرکربنات کلسیم به آنها بیفزایید وبه خوبی مخلوط کنید وآنها را تا 4.3 حجم درشیشه  1.5 لیتری یا 0.5 لیتری تمیز بریزید، شیشه ها را با درپوشهای پنبه ای محکم بپوشانید و سپس از قراردادن یک لایه ورق آلومینیوم روی آن،به مدت 1ساعت درحرارت 121درجه سانتیگراد وفشار15پونه استریل کنید.کیسه های پلاستیکی را تا نصف ازگندم های آماده شده پر کنید،یک حلقه ی آلومینیوم را به قطروارتفاع 5 تا 4 سانتیمترتهیه کرده ودهانه ی کیسه را ازداخل آن عبوردهید سپس لبه های آن را روی حلقه برگردانده و به کمک  نخ روی حلقه محکم ببندید.پس از استریل کیسه ها،با شیشه ی حاوی دانه ی گندم عمل تلقیح را با دقت کامل ودرشرایط استریل انجام می شود. برای تلقیح شیشه ها یا کیسه ها را در محل مناسب با حرارت 25 درجه ی سانتیگراد نگهداری کنید.

در این شرایط پس از 10 تا 20 روز میسیلم در تمامی توده  ی بذر نفوذ کرده وبذر برای استفاده بر روی بسته آماده است. مصرف سریع آن پس از آماده شدن بهتر است زیرا توده های میسیلم قارچ با گذشت زمان و درموقع استفاده ،سبب یکنواختی درسطح بسته خواهد شد.

 

پيشنهاد ويژه : آموزش تولید و پرورش قارچ خوراكي با هزينه كم

 آموزش کامل تولید و پرورش قارچ در منزل


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

برنامه کاربردي توليد بذر قارچ خوراکي؟,دانلود برنامه توليد بذر قارچ خوراکي؟,برنامه توپ توليد بذر قارچ خوراکي؟,برنامه کاربردي ويندوز توليد بذر قارچ خوراکي؟,برنامه خوب توليد بذر قارچ خوراکي؟,برنامه بهينه سازي  توليد بذر قارچ خوراکي؟, برنامه پشتيبان گيري توليد بذر قارچ خوراکي؟,برنامه جديد توليد بذر قارچ خوراکي؟,برنامه بهينه سازي به نام توليد بذر قارچ خوراکي؟,دانلود نرم افزار دکستاب توليد بذر قارچ خوراکي؟,دانلود نرم افزار جديد توليد بذر قارچ خوراکي؟,دانلود نرم افزار قديمي توليد بذر قارچ خوراکي؟,سی دی آموزش تولید بذر قارچ،فروش سی دی آموزشی تولید بذر قارچ،تولید بذر قارچ،سی دی آموزش تولید وپرورش قارچ،فروشگاه سی دی،فیلم آموزش تولید قارچ،فروش سی دی آموزش تولید قارچ،

حسین بازدید : 235 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

مراحل پرورش و توليد قارچ دکمه ای به طور خلاصه

تولید و پرورش قارچ دکمه ای

پرورش قارچ دکمه ای شامل ۳ مرحله کلی میباشد که هر کدوم به طور مختصر توضیح داده میشود.

الف) کاشت (شامل مراحل:  بذر و کمپوست قارچ دکمه ای)

کمپوست به بستری گفته میشود که در نهایت روی آن قارچ تولید میشود.

کارعمده  کمپوست، ایجاد یک محیط غذایی مناسب و یکنواخت، برای رشد میسلیوم قارچ دکمه ای میباشد که باید عاری از هرگونهباکتری و ویروس باشد.(پاستوریزه)برای تهیه کمپوست حاوی بذر و اماده کاشت در صورت داشتن حجم تولید بالا میتوانید مستقیما با ما در تماس باشید.در حال حاصر ما عرضه کننده کمپوست قارچ دکمه ای چهار شرکت بزرگ هستیم.

ب) داشت (شامل مراحل: خاک پوششی . هوادهی . نگه داری محیط در دمای ثابت)خاک پوششی به خاکی گفته میشود که پس گذشت حدود ۱۵ روز از مرحله کاشت اولیه باید به کمپوست اضافه شود.سالن پرورش قارچ همواره در طول شبانه روز باید در رنج دمای مشخص۱۷ تا  ۲۶ درجه باشد.

3) برداشت (شامل مراحل: برداشت و فروش)برداشت قارچ در سه چین جدا انجام می شود.و بعد از هر بار برداشت باید بستر کمپوست با کمی خاک پوششی مجددا اماده باردهی قارچ شود.مرحله پایانی کار فروش هست که میتوان گفت مهم ترین بخش کار میباشد. چون از زمان برداشت شما مدت کمی برای عرضه به بازار خواهید داشت.

منبع : 1gharch.com

توصیه و پیشنهاد: مجموعه جدید آموزش پرورش قارچ در منزل با هزینه کم 

 تولید و پرورش قارچ

 


کلمات کلیدی:

دنبال چه هستید:

برنامه کاربردي توليد قارچ در منزل؟,دانلود برنامه توليد قارچ در منزل؟,برنامه توپ توليد قارچ در منزل؟,برنامه کاربردي ويندوز توليد قارچ در منزل؟,برنامه خوب توليد قارچ در منزل؟,برنامه بهينه سازي  توليد قارچ در منزل؟, برنامه پشتيبان گيري توليد قارچ در منزل؟,برنامه جديد توليد قارچ در منزل؟,برنامه بهينه سازي به نام توليد قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار دکستاب توليد قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار جديد توليد قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار قديمي توليد قارچ در منزل؟,تصوير توليد قارچ در منزل؟,بهترين تصوير توليد قارچ در منزل؟,جديدترين تصوير توليد قارچ در منزل؟,دانلود تصوير توليد قارچ در منزل؟,مشاهده جديد ترين تصوير توليد قارچ در منزل؟,عکس توليد قارچ در منزل؟,تصوير جديد توليد قارچ در منزل؟,تصوير اين ماه توليد قارچ در منزل؟,اخبار جديد در باره توليد قارچ در منزل؟,تصوير کيفيت دار توليد قارچ در منزل؟,تصوير مينياتوري توليد قارچ در منزل؟,کاريکاتور توليد قارچ در منزل؟,دانلود تصوير هاي  توليد قارچ در منزل؟,دانلود تصوير توليد قارچ در منزل؟,عکس توليد قارچ در منزل؟,آموزش کشت قارچ،سی دی آموزش تولید قارچ،راهنمای پرورش قارچ،فروشگاه سی دی،هزینه های تولید قارچ،تولید قارچ در منزل،طرح توجیهی پرورش قارچ،

حسین بازدید : 129 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

ميخواهم پرورش و توليد قارچ را ياد بگيرم

پرورش قارچ

*آيا شما از آن دسته افرادي هستيد كه علاقه به پرورش قارچ داريد ؟

*آيا ميخواهيد پرورش قارچ را به عنوان شغل انتخاب كنيد ؟

*آيا ميخواهيد پرورش قارچ را صرفا براي مصارف شخصي فرابگيريد ؟

*آيا اطلاعات شما در زمينه پرورش و توليد قارچ كم است ؟

*آيا ميخواهيد بذر قارچ توليد كنيد ؟

*آيا به كلاسهاي آموزشي پرورش قارچ دسترسي نداريد و يا اينكه هزينه هاي زيادي دارد ؟

*شما از كدام دسته هستيد ؟

در هر صورت فرقي نميكند با ما همراه باشيد تا به جواب خود برسيد :

 بسته جدید پرورش قارچ بعد از ماه ها انتظار نسخه جدید و به روز این مجموعه آموزشی رسید

گروه ما برآن شد تا جهت آموزش كاشت و پرورش قارچ خوراكی برای اولین بار در ایران مجموعه ای را تهیه كند تا آموزشی باشد مفید برای علاقه مندان به این صنعت وهمچنین ایجاد اشتغال كرده باشد برای افرادی كه دنبال شغلی ایده آل هستند ومیخواهند با سرمایه ای كم وفضایی كوچك حتی در منزل ، شغلی مناسب داشته باشند

 بهترین فرصت درآمد سازی حتی در منزل.

به کمک این مجموعه بی نظیر شما قادر خواهید بود

*بذر هر نوع قارچ بر روی دانه های غلات ، گندم و جو پرورش دهید. و خواهید توانست قارچ صدفی و دکمه ای را درمنزل حتی آپارتمان و سالن و حتی در فضای آزاد و بر روی کاغذ های باطله ، روزنامه ، کارتن ، مقوا ، چوب ، کاه ، خاک اره ، برگ درختان و تمامی مواد خشک شده گیاهی تولید کنید.

*تولید بذر قارچ در این روش نیاز به دستگاه خاصی ندارد و به کمک این مجموعه شما خواهید توانست قارچ صدفی و دکمه ای را در آپارتمان و حتی داخل اتاق پرورش دهید و بسترهای تولید قارچ مثل گلدانهای گل در فضای آزاد و در هر جایی می تواند قرار گیرد.

*در تولید قارچ به وسیله روش توضیح داده شده شما می توانید از هر کیلو بذری که خودتان تولید کرده اید یکصد کیلو قارچ برداشت کنید، به عنوان مثال از یک اتاق 3 در 4 شما خواهید توانست روزانه 12 کیلو قارچ برداشت کنید.

پس فرصت را غنيمت بشماريد و بر روي بنر زير كليك كنيد

توصيه و پيشنهاد:پرورش قارچ در منزل

آموزش تولید قارچ در منزل

 

  بيشتر مطالعه كنيد :

سرمايه ، درآمد و وسايل پرورش قارچ

مزایا و فوايد شغل پرورش قارچ

 


کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
برنامه کاربردي توليد قارچ در منزل؟,دانلود برنامه توليد قارچ در منزل؟,برنامه توپ توليد قارچ در منزل؟,برنامه کاربردي ويندوز توليد قارچ در منزل؟,برنامه خوب توليد قارچ در منزل؟,برنامه بهينه سازي  توليد قارچ در منزل؟, برنامه پشتيبان گيري توليد قارچ در منزل؟,برنامه جديد توليد قارچ در منزل؟,برنامه بهينه سازي به نام توليد قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار دکستاب توليد قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار جديد توليد قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار قديمي توليد قارچ در منزل؟,تصوير توليد قارچ در منزل؟,بهترين تصوير توليد قارچ در منزل؟,جديدترين تصوير توليد قارچ در منزل؟,دانلود تصوير توليد قارچ در منزل؟,مشاهده جديد ترين تصوير توليد قارچ در منزل؟,عکس توليد قارچ در منزل؟,تصوير جديد توليد قارچ در منزل؟,تصوير اين ماه توليد قارچ در منزل؟,اخبار جديد در باره توليد قارچ در منزل؟,تصوير کيفيت دار توليد قارچ در منزل؟,تصوير مينياتوري توليد قارچ در منزل؟,کاريکاتور توليد قارچ در منزل؟,دانلود تصوير هاي  توليد قارچ در منزل؟,دانلود تصوير توليد قارچ در منزل؟,عکس توليد قارچ در منزل؟,
حسین بازدید : 818 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

مزایا و فوايد توليد قارچ

مزایای پرورش قارچ

پرورش قارچ مزایای بسیاری دارد از جمله :

1- نیاز به سرمایه کم:کشت قارچ در یک کیسه حداکثر با مبلغی معادل 1000 تومان ممکن است در صورتیکه هزینه تولید یک دوره قارچ در یک سالن 78 متر مربعی استاندارد برای به دست آوردن یک تن محصول شامل هزینه های آب برق سوخت بذر بستر آفت کش استهلاک ساختمان و تاسیسات و نیروی کارگری فقط 350 ، 000 تا 450,000 تومان است.

2-نیاز به فضای کم: کشت قارچ را در هر مکانی حتی به وسعت یک کیسه پلاستیکی به قطر 50 سانتیمتر نیز می توان انجام داد و حداکثر واحد های استاندارد تولیدی مساحتی معادل 78 مترمربع طبق الگوی کشور هلند دارند.

3- زود بازدهی این محصول : یک دوره کامل برای پرورش قارچ که شامل دوره های کاشت داشت و برداشت به صورت غیر حرفه ای حداکثر 60 روز و به صورت حرفه ای حداکثر 35 روز می باشد.

4- راندمان بیولوژیکی بالا: میزان باردهی محصول در مورد قارچ های صدفی اغلب بیش از 100درصد بوده و این میزان محصول قارچ را در ردیف محصولات با راندمان بیولوژیکی بالا در دنیا قرار داده است.

5- امکان کشت در هر آب و هوایی : علاوه بر این که قارچ ها به طور طبیعی دراکثر نقاط جهان رشد می کنند اما کشت کنترل شده آن در هر نوع آب و هوایی امکان پذیر بوده و از این حیث هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

6- امکان تهیه مواد اولیه در داخل کشور: مهمترین وعمده ترین مواد اولیه در تولید انواع قارچ کاه کود مرغی و بذر است که در حال حاضر در کشور ما به آسانی و با قیمت مناسب قابل تهیه می باشد.

7- امکان صادرات محصول:صادرات این محصول در انحصار نبوده و به راحتی می توان قارچ تازه و یا انواع فرآورده های آن را به کشور های مختلف صادر و از درآمد خاص حاصل از صادرات این محصول با ارزش برخوردار شد.

8- فرآورده های جنبی متعدد :همچون ترشی مربا شور بلنچ منجمد خشک پودر کالباس برگر کنسرو و یا سایر فراورده های دیگر که علاوه بر ایجاد تنوع در مصرف محصول ارزش افزوده فراوانی را به همراه خواهد داشت.

9- جوانب مختلف صنعت -:  قارچ در صنایع مختلف داروئی و غذایی تولید آن را نیز می توان در هر سطحی یعنی تولید خانگی جهت مصارف خانگی تولید جانبی به منظور تأمین کمک هزینه های زندگی و نیز تولیدات صنعتی جهت مصارف داروئی و غذایی انجام داد که در مقایسه با طیف متعددی از تولیدات دیگر نیاز به سرمایه گذاری بسیار کمتری دارد.

10- زیبائی صنعت : تولید قارچ از زیبائی خاصی برخوردار بوده و تولید آن همواره انسان را به هیجان آورده و موجب شگفتی می گردد.

 

توصيه و پيشنهاد

پرورش وتولید قارچ در منازل وانباره
 
 

کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
برنامه کاربردي فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود برنامه فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,برنامه توپ فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,برنامه کاربردي ويندوز فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,برنامه خوب فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,برنامه بهينه سازي  فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟, برنامه پشتيبان گيري فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,برنامه جديد فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,برنامه بهينه سازي به نام فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار دکستاب فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار جديد فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار قديمي فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,تصوير فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,بهترين تصوير فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,جديدترين تصوير فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود تصوير فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,مشاهده جديد ترين تصوير فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,عکس فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,تصوير جديد فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,تصوير اين ماه فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,اخبار جديد در باره فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,تصوير کيفيت دار فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,تصوير مينياتوري فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,کاريکاتور فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود تصوير هاي  فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود تصوير فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,عکس فوايد ومزاياي پرورش قارچ در منزل؟,
حسین بازدید : 168 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

درآمد وسرمایه و وسایل پرورش قارچ

آيا تصميم به كشت قارچ و انتخاب اين حرفه به عنوان شغل را داريد ؟

آيا در مورد اين شغل اطلاعات كمي داريد و سوالات شما زياد است؟

پيشتهاد ميكنم اين پست را به دقت مطالعه كنيد :

سرمايه مورد نياز پرورش قارچ

 پرورش قارچ چقدر سرمايه ميخوهد ؟ چقدر درآمد داره ؟
سرمايه مورد نياز در پرورش قارچ به نسبت حجم كار و متراژي كه در نظر گرفته ايد متفاوت است . بیشتر سرمایه مورد نیاز شما مربوط به قفسه بندی و کمپوست میشود که در صورت تامین ایندو تهیه سایر لوازم کار مشکلی نخواهد بود .
برای شروع بکار نباید توقع داشت که حتما با درآمد میلیونی کار را آغاز کنیم، حتما هم چنین طرز فکری باعث خسته شدن و بریدن از کار خواهد شد.
در ابتدای کار  با تحقیق و مطالعه  آغاز کنید.
اگر فکر میکنید شغلی در دنیا وجود دارد که شما را یک شبه پولدار میکند (البته از راه صحیح) مطمئنا در اشتباهید. اما اگر با تفکر و اصولی شغلی را انجام دهید و آنرا ادامه دهید حتما پس از چند سال نتیجه آنرا خواهید دید
شغل قارچ هم در این زمینه استثنا نیست. حتی چه بسا این شغل را بتوانید با کمترین سرمایه گذاری یاد بگیرد ، در مقابل مشاغل دیگر که برای ورود به آن باید هزینه های میلیونی انجام داد ، این شغل برای شروع بکار میتواند با کمتر از 100 هزارتومان آغاز شود.
و حتی بیشتر از سرمایه گذاری برای آزمایش این شغل میتوانید از همین 100 هزارتومان هم هزینه اولیه و هم سود کنید
پس برای شروع بکار نباید تردید داشت ، هیچ ضرری در کار نخواهد بود ، با چند کمپوست شروع کنید ، کمپوست را در گران ترین حالت هر کیلو 300 تومان فرض کنید و به ازای هر کمپوست 20 کیلو.
پس اگر میتوانید فضایی حتی در کنار اتاق خود با یک متر مربع اماده کنید همین امروز اقدام بکار کنید.
اما در کنار این توصیه ، باید گفت که برای گسترش کار عجله نکنید .
چند دوره پروش قارچ را در همین حالت انجام دهید ، اگر توانایی انجام و ادامه اینکار را داشتید زیر زمین یا حیاط خانه را برای ادامه به کار آماده کنید و همینطور حداقل 6 ماه کار کنید
حتما در طی این مدت با تمام زیر و بم کار آشنا خواهید شد ، و آن موقع است که برای شروع بکار تصمیم خواهید گرفت (البته باز هم تکرار میکنم که هنوز نه تنها ضرر نکرده اید بلکه قارچ مورد نیاز خانواده و اقوام را تامین کرده اید ، علاوه بر انکه مقدار بسیاری را هم فروخته اید)
پس در مورد پرورش قارچ دو دل نباشید کار را آغاز کنید ، اما برای گسترش آن عجله نکنید . هیچ کس تا بحال یک روزه به درامد های میلیونی پرورش قارچ نرسیده.
حتی اگر مایل به گسترش کار نبودید ، بدانید که میتوانید در حیاط منزل یا اتاق خانه درآمد ماهیانه ای ثابت برای خود داشته باشید و البته زمان زیادی از وقت شما را در طول روز نخواهد گرفت

براي شروع كار به چه وسايلي احتياجه ؟

سی دی آموزش پرورش قارچ 

مواد اوليه شامل :كمپوست آماده، خاك پوششي، كيسه پلاستيكي 5 كيلويي

ابزارشامل: كولر، بخاري، دستگاه رطوبت ساز (مانند دستگاه بخور و...)،  چاقو براي برداشت قارچ ، وسايل و مواد شستشوي سالن
در پرورش قارچ تجربه و تخصص چقدر نياز است ؟

در اینکار تجربه و تخصص هر دو به یک اندازه اهمیت دارند . البته شما ميتوانيد با تحقيق و مطالعه و تهيه پكيجهاي آموزش پرورش قارچ تخصص در حد نياز اين فن را پيدا كنيد و براي بدست آوردن تجربه شما بهتر است با سرمایه کم در اتاقی از منزل یا حمام و ... در کل محلی کوچکتر اقدام به پرورش قارچ نمایید تا بعد از كسب تجربه شروع به اين شغل در مقياسهاي بالاتر با ريسك كمتر كنيد . 
شروع هيچ كاري بدون تجربه و آگاهي كامل كاري نامعقول و با ريسك ضرر بالاست پس اگر تازه کارید برای جلوگیری از ضرر در متراژ کم شروع کنید و بعد از كسب تجربه و آشنايي كامل در متراژهاي بالاتر سرمايه گزاري كنيد . 

توصيه و پيشنهاد:

سي دي پرورش قارچ

 

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

فيلم پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم پرورش قارچ در منزل؟,مشاهده فيلم پرورش قارچ در منزل؟,نسخه جديد فيلم پرورش قارچ در منزل؟,دانلود پرورش قارچ در منزل؟,فيلم پرورش قارچ در منزل؟,فيلم اکشن پرورش قارچ در منزل؟,فيلم کمدي پرورش قارچ در منزل؟,فيلم قشنگ پرورش قارچ در منزل؟,فيلم جديد پرورش قارچ در منزل؟,فيلم هاي  پرورش قارچ در منزل؟, پشت صحنه فيلم  پرورش قارچ در منزل؟,تصاوير فيلم پرورش قارچ در منزل؟,بازيگر فيلم  پرورش قارچ در منزل؟,تيتراژ فيلم پرورش قارچ در منزل؟,نقد فيلم پرورش قارچ در منزل؟,سوتي فيلم پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم  پرورش قارچ در منزل؟,فيلم قديمي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم جذاب پرورش قارچ در منزل؟,دانلود زيرنويس پرورش قارچ در منزل؟,زيرنويس پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم هاليوودي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم با کيفت720 پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم با کيفيت320 پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم با کيفيت پايين پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم با کيفيت بالا پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم کم حجم پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم ايراني پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم هندي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم امريکايي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود فيلم آلماني پرورش قارچ در منزل؟,دانلود زير نويس انگليسي فيلم پرورش قارچ در منزل؟,دانلود زير نويس فارسي فيلم  پرورش قارچ در منزل؟,برنامه کاربردي پرورش قارچ در منزل؟,دانلود برنامه پرورش قارچ در منزل؟,برنامه توپ پرورش قارچ در منزل؟,برنامه کاربردي ويندوز پرورش قارچ در منزل؟,برنامه خوب پرورش قارچ در منزل؟,برنامه بهينه سازي  پرورش قارچ در منزل؟, برنامه پشتيبان گيري پرورش قارچ در منزل؟,برنامه جديد پرورش قارچ در منزل؟,برنامه بهينه سازي به نام پرورش قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار دکستاب پرورش قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار جديد پرورش قارچ در منزل؟,دانلود نرم افزار قديمي پرورش قارچ در منزل؟,تصوير پرورش قارچ در منزل؟,بهترين تصوير پرورش قارچ در منزل؟,جديدترين تصوير پرورش قارچ در منزل؟,دانلود تصوير پرورش قارچ در منزل؟,مشاهده جديد ترين تصوير پرورش قارچ در منزل؟,عکس پرورش قارچ در منزل؟,تصوير جديد پرورش قارچ در منزل؟,تصوير اين ماه پرورش قارچ در منزل؟,اخبار جديد در باره پرورش قارچ در منزل؟,تصوير کيفيت دار پرورش قارچ در منزل؟,تصوير مينياتوري پرورش قارچ در منزل؟,کاريکاتور پرورش قارچ در منزل؟,دانلود تصوير هاي  پرورش قارچ در منزل؟,دانلود تصوير پرورش قارچ در منزل؟,عکس پرورش قارچ در منزل؟,فیلم آموزش تولید قارچ،آموزش کامل تولید قارچ،فروشگاه سی دی آموزشی،آموزش گام به گام تولید قارچ،هزینه های تولید قارچ،

حسین بازدید : 169 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

آموزش کامل پرورش وتولید قارچ خوراکی  


 آموزش پرورش قارچ خوراکی و کشت قارچ دکمه ای و صدفی - معادل 10 سی دی تصویری

محتویات این مجموعه آموزشی(آموزش پرورش قارچ) :

» ۲۵۰ دقیقه فیلم آموزشی شامل:

» شروع کار با قالب های بی آراف
» تهیه لایه پوششی
» پنج مرحله به تخم ریزی کامل دانه
» تهیه بذر علف چاودار
» انتقال دانه به دانه
» پاستوریزه کردن گاه ها - بخش اول
» پاستوریزه کردن گاه ها - بخش دوم
» کود اسب
» گلونیک بافت قارچ
» دستورالعمل تلقیح استریل
» تلقیح کیسه سوبسترا

» در خاک اره، تراشه چوب
» چاپ اسپور و ساخت سرنگ
» اطلاعاتی درباره آگار
» جداسازی نژاد

» آماده سازی و استفاده از کشت های مادر
» عوامل موثر بر میزان تولید
» برآورد هزینه های تقریبی
» برآورد سوددهی تقریبی
» برداشت محصول
صنایع تبدیلی قارچ همچون:
کنسرو قارچ , ترشی و شوری قارچ , مربای قارچ , کالباس قارچ و …
و ده ها عنوان دیگر با توضیحات فارسی
جزوه ها و مقالاتی همچون:
» جزوه آموزشی ۸ صفحه ای پرورش قارچ دکمه ای به صورت کتاب الکترونیک ( PDF )
» جزوه آموزشی ۱۰ صفحه ای پرورش قارچ صدفی به صورت کتاب الکترونیک ( PDF )
» مجموعه ای از مقالات آموزشی به زبان فارسی و انگلیسی
» مجموعه ای از تصاویر مرتبط با پرورش قارچ

» طرح های توجیهی:
» طرح توجیهی ۵۸ صفحه ای پرورش و بسته بندی قارچ
» جهت امکان سنجی اقتصادی و اخذ وام بانکی و مجوز های لازم
» دو عنوان طرح توجیهی ۱۹ و ۱۶ صفحه ای با ظرفیت های مختلف
» جهت امکان سنجی اقتصادی و الگو برداری

شماره مجوز محصول اور جینال :۵۲/۴۳۲۴/۲ 

سی دی آموزش کامل پرورش قارچتوصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

 

قیمت: 8,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش پرورش قارچ (تصویری / اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش پرورش قارچ (تصویری / اورجینال)

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه هستید؟

برنامه مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود برنامه مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود نسخه جديد  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود برنامه ي مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود برنامه جديد مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود نسخه جديد  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود نسخه جديد برنامه  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,برنامه توپ مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود برنامه توپ مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود برنامه زيبا مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود نسخه قبلي برنامه مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود کرک برنامه  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ, رمز برنامه مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,کيجين برنامه مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,نسخه جديد برنامه  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,سايت برنامه مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,سايت  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,برنامه جديد مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,نقد برنامه مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,خريد برنامه مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,خريد نقدي  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,download مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,download program مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,danlod barname مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,مشاهده فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,نسخه جديد فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,فيلم اکشن مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,فيلم کمدي مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,فيلم قشنگ مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,فيلم جديد مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,فيلم هاي  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ, پشت صحنه فيلم  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,تصاوير فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,بازيگر فيلم  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,تيتراژ فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,نقد فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,سوتي فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,فيلم قديمي مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم جذاب مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود زيرنويس مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,زيرنويس مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم هاليوودي مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم با کيفت720 مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم با کيفيت320 مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم با کيفيت پايين مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم با کيفيت بالا مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم کم حجم مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم ايراني مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم هندي مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم امريکايي مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود فيلم آلماني مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود زير نويس انگليسي فيلم مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود زير نويس فارسي فيلم  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,برنامه کاربردي مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود برنامه مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,برنامه توپ مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,برنامه کاربردي ويندوز مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,برنامه خوب مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,برنامه بهينه سازي  مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ, برنامه پشتيبان گيري مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,برنامه جديد مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,برنامه بهينه سازي به نام مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود نرم افزار دکستاب مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود نرم افزار جديد مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,دانلود نرم افزار قديمي مجموعه کامل آموزش پرورش قارچ,سی دی آموزش قارچ،فیلم آموزش پرورش قارچ،فروشگاه سی دی،طرح توجیهی تولید قارچ،جزوه آموزشی تولید قارچ،فروش سی دی آموزش تولید قارچ،

حسین بازدید : 356 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کاملترین مجموعه آموزشی پرورش قارچ خوراکی در ایران

کسب درامد در منزل
جدیدبعد از ماه ها انتظار نسخه جدید و به روز این مجموعه آموزشی رسید

گروه ما برآن شد تا جهت آموزش کاشت وپرورش قارچ خوراکی برای اولین بار در ایران مجموعه ای را تهیه کند تا آموزشی باشد مفید برای علاقه مندان به این صنعت وهمچنین ایجاد اشتغال کرده باشد برای افرادی که دنبال شغلی ایده آل هستند ومیخواهند با سرمایه ای کم وفضایی کوچک حتی در منزل ، شغلی مناسب داشته باشند .
و عاقبت بعد از مدتها انتظار با جدیدترین نسخه آموزشی پرورش قارچ خوراکی در خدمت شما هستیم

کاملترین مجموعه آموزشی پرورش قارچ در ایران در 2 عدد دی وی دی 

 قارچ

برای اولین بار در دنیا تولید قارچ بدون مصرف انرژی یعنی در فضای آزاد مثل (پشت بام - حیاط - تراس - زمینهای کشاورزی)

» تولید قارچ از روزنامه باطله در منزل!!!

» تولید قارچ در فضای آزاد!!!

» تولید قارچ از ضایعات گیاهی در منزل

» کاری جدید و در منزل بدون نیاز به سرمایه و وقت زیاد

» بدون نیاز به مکان خاص , حتی در انباری و یا گوشه ای از حمام منزل

» قابل پرورش حتی در داخل آپارتمان

» ثمردهی هر بستر تا چندین ماه

» تهیه خوراک لذیذ و سالم و مقوی جهت مصرف در منزل

» آسانی کار و به فروش عمده رساندن محصول

»قابل استفاده در بیش از 200 نوع غذا

» خوداشتغالی در منزل

آموزش پرورش قارچ دکمه ای و صدفی شامل فیلم و مطالب آموزشی و …

آموزش گام به گام کشت قارچ خوراکی به صورت ویدئویی با توضیحات فارسی به صورت جامع و کامل در مقیاس های خانگی تا کارگاهی و صنعتی

 بهترین فرصت درآمد سازی حتی در منزل.

  پرورش قارچ

 بهترین فرصت درآمد سازی حتی در منزل.

 بدون نیاز به سرمایه اولیه آنچنانی و بدون نگرانی از بابت هزینه های گزاف آموزش در کلاس های حضوری((این مجموعه قابل اجرا در دستگاه پخش خانگی به همراه نرم افزار اختصاصی پرورش قارچ برای کامپیوتر))این مجموعه کامل ترین مجموعه آموزشی پرورش قارچ می باشد و از ظرفیت کامل دی وی دی ها برای پر کردن 9 گیگ آموزش استفاده شده است.

محتویات آموزش های این مجموعه آموزشی بی نظیر :
-------------***-------------
دیسک شماره یک (DVD 01) :
1 - شروع کار با قالب های بی آراف
2 - تهیه لایه پوششی
3 - پنج مرحله به تخم ریزی کامل دانه
4 - تهیه بذر علف چاودار
5 - انتقال دانه به دانه
6 - پاستوریزه کردن گاه ها - بخش اول
7 - پاستوریزه کردن گاه ها - بخش دوم
8 - کود اسب
-------------***-------------
دیسک شماره دو (DVD 02) :
9 - گلونیک بافت قارچ
10 - دستورالعمل تلقیح استریل
11 - تلقیح کیسه سوبسترا
12 - در خاک اره، تراشه چوب
13 - چاپ اسپور و ساخت سرنگ
14 - اطلاعاتی درباره آگار
15 - جداسازی نژاد
16 - آماده سازی و استفاده از کشت های مادر
-------------***-------------
هم چنین در این مجموعه آموزشی به عناوین زیر هم پرداخته شده است :
1 - چرا قارچ؟
2 - کشت قارچ دکمه ای
3 - آشنایی با قارچ های خوراکی
4 - آماده کردن محیط کشت قارچ
5 - پرورش کشت قارچ با کمترین تخصص
6 - روش تهیه بذر قارچ دکمه ای
7 - روش تهیه کمپوست قارچ دکمه ای
8 - روش ساخت کمپوست قارچ صدفی
9 - روش کشت قارچ از طریق تزریق ریسه های قارچ بر کنده های درختان
10 - روش کشت قارچ بر روی کنده درختان
11 - مروری بر روش های مختلف کشت قارچ صدفی
12 - تکنیک های تولید و کشت قارچ آگار
13 - طرح های توجیهی
-------------***-------------

پرورش قارچ
به کمک این مجموعه بی نظیر شما قادر خواهید بود

 

»بذر هر نوع قارچ بر روی دانه های غلات ، گندم و جو پرورش دهید.

»و خواهید توانست قارچ صدفی و دکمه ای را در منزل حتی آپارتمان و سالن وحتی در فضای آزاد و بر روی کاغذ های باطله ، روزنامه ، کارتن ، مقوا ، چوب ،کاه ، خاک اره ، برگ درختان و تمامی مواد خشک شده گیاهی تولید کنید.

»تولید بذر قارچ در این روش نیاز به دستگاه خاصی ندارد وبه کمک این مجموعه شما خواهید توانست قارچ صدفی و دکمه ای را در آپارتمان وحتی داخل اتاق پرورش دهید و بسترهای تولید قارچ مثل گلدانهای گل در فضای آزاد و در هر جایی می تواند قرار گیرد.

»در تولید قارچ به وسیله روش توضیح داده شده شما می توانیداز هر کیلو بذری که خودتان تولید کرده اید یکصد کیلو قارچ برداشت کنید، به عنوان مثال از یک اتاق 3 در 4 شما خواهید توانست روزانه 12 کیلو قارچ برداشت کنید.

مجوز محصول : 12-4456546

کسب درامد


ارسال سریع به تمامی نقاط کشور


قیمت: 16,500 تومان

روش خرید: برای خرید کاملترین مجموعه آموزشی پرورش قارچ خوراکی در ایران /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

 

خرید کاملترین مجموعه آموزشی پرورش قارچ خوراکی در ایران

 

   

کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
برنامه پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود برنامه پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود نسخه جديد  پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود برنامه ي پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود برنامه جديد پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود نسخه جديد  پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود نسخه جديد برنامه  پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,برنامه توپ پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود برنامه توپ پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود برنامه زيبا پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود نسخه قبلي برنامه پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود کرک برنامه  پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟, رمز برنامه پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,کيجين برنامه پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,نسخه جديد برنامه  پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,سايت برنامه پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,سايت  پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,برنامه جديد پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,نقد برنامه پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,خريد برنامه پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,خريد نقدي  پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,download پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,download program پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,danlod barname پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,فيلم پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود فيلم پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,مشاهده فيلم پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,نسخه جديد فيلم پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,فيلم پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,فيلم اکشن پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,فيلم کمدي پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,فيلم قشنگ پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,فيلم جديد پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,فيلم هاي  پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟, پشت صحنه فيلم  پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,تصاوير فيلم پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,بازيگر فيلم  پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,تيتراژ فيلم پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,نقد فيلم پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,سوتي فيلم پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود فيلم  پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,فيلم قديمي پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود فيلم جذاب پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود زيرنويس پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,زيرنويس پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود فيلم هاليوودي پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود فيلم با کيفت720 پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود فيلم با کيفيت320 پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود فيلم با کيفيت پايين پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود فيلم با کيفيت بالا پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود فيلم کم حجم پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود فيلم ايراني پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود فيلم هندي پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود فيلم امريکايي پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود فيلم آلماني پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود زير نويس انگليسي فيلم پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود زير نويس فارسي فيلم  پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,برنامه کاربردي پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود برنامه پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,برنامه توپ پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,برنامه کاربردي ويندوز پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,برنامه خوب پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,برنامه بهينه سازي  پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟, برنامه پشتيبان گيري پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,برنامه جديد پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,برنامه بهينه سازي به نام پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود نرم افزار دکستاب پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود نرم افزار جديد پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,دانلود نرم افزار قديمي پرورش قارچ در منزل و آپارتمان؟,
درباره ما
سلام به تمام کربران اینترنتی و هرکسی که تو دنیای مجازی سری میزنه از اینکه این فضا میتونه محل ازادتری برا کسب درامد باشد من هم سعی و تلاش دارم در این زمینه کوششی داشته باشم وهدفم فقط خدمت به کاربرانی است که خریدی اسان از اینجا داشته باشند .ممنون میشم در مورد اندیشه هاتون که برای توسعه کسب ودرامد دراینجا دارید منم بی بهره نگذارید یه دنیا ممنونم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 2,164
  • بازدید سال : 23,672
  • بازدید کلی : 179,115
  • کدهای اختصاصی