loading...
کالا پیک
حسین بازدید : 63 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

یکی از عوامل نازایی در انسان اشعه وسایل ارتباطی است پس باید مواظب بود که دچار عوارض آن نشویم برای این منظور این بسته ما را میتوانید تهیه کنید

خریدکاور ضد اشعه تلفن همراه آیلین

آیا می دانید امواج تلفن همراه شانس ابتلا به دو نوع تومور مغزی را تا 50% افزایش می دهد؟
آیا می دانید توسط پژوهشگران عوارض زیر توسط تلفن همراه به اثبات رسیده است:

 

1- افزایش احتمال ایجاد و گسترش تومورهای سرطانی و آسیب پذیری بدن در برابر عوامل بیماری زا

 

2- اختلالات خواب، فراموشی، سردرد و افسردگی

 

3- احساس داغی ناشی از انرژی حرارتی امواج الکترو مغناطیس در داخل سر (پدیده ای موسوم به S.A.R. 

 

4- افزایش احتمال ابتلا به آلزایمر و پارکینسون

 

5- مسمومیت خونی و احساس خستگی

 

6- پارگی رشته DNA و بروز مشکلات ژنتیک

 

7- این مواد با تغییر ساختار پروتئینی سلول های غشایی موجب ورود مواد مسموم از طری مویرگ ها به مغز می

 

شود.

 

8- بروز اختلالات جنسی و کاهش توان باروری و نهایتاً ناباروری

 

و ... 

ولی دیگر جای هیچ نگرانی نیست..

-----------هم اکنون مفید ترین اختراع قرن را معرفی می نماییم--------------------

------------------------- کاور ضد اشعه تلفن همراه آیلین ------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------
کاور ضد اشعه تلفن همراه آیلین در ظاهر یک کیف موبایل ساده و شیک با رنگ های شاد و پر انرژی است که در یک سمت آن یک لایه ویژه غیر قابل نفوذ امواج ماکروویو تلفن همراه جا داده شده است که باعث می شود این امواج به داخل مغز نفوذ نکنند و به این صورت از عوارض و خطرات بالقوه و جبران ناپذیر مجاورت نزدیک باتلفن همراه در هنگام مکالمه جلوگیری می شود.
امواج تلفن همراه در هنگاه مکالمه به شدت افزایش یافته و در همه جهات در فضا منتشر می شوند. هر چه به تلفن همراه نزدیک تر شویم دامنه انرژی و شدت امواج افزایش می یابد که این امواج می توانند آثار بسیار خطرناک و جبران ناپذیری به بافت های حساس بدن علی الخصوص مویرگ های مغزی داشته باشند.
کاور ضد اشعه آیلین با استفاده از پوشش غیرقابل نفوذ خود امواج تلفن همراه را به سمت مخالف بدن منعکس می کند و برای شما یک مکالمه سالم و بی خطر را به ارمغان می آورد.
کاور ضد اشعه آیلین با دستگاه انرژی سنج امواج الکترومغناطیس CellSensor تست شده و ثابت گردید که این وسیله 99/99% در پیشگیری از ورود امواج خطرناک و سرطان زای تلفن همراه به مغز موثر می باشد. فیلم تست این کاورها همراه با محصول سفارش داده شده برای شما ارسال می گردد که از لحاظ ضد اشعه بودن آن اطمینان حاصل نمایید.
در مدل های شفاف کاور ضد اشعه آیلین امکان کار باشی درون کاور و در هنگام مکالمه وجود دارد و نیازی به درآوردن گوشی نیست.
این اختراع در اداره کل مالکیت صنعتی ایران به شماره 51783 به ثبت رسیده است و با نام تجاری آیلین در ایران و جهان در حال عرضه می باشد.
تولید کاور ضد اشعه آیلن به دلیل حساسیت عملی و زیبایی آن، به صورت دست ساز انجام می گیرد و در فرآیند ساخت آن نهایت دقت و ظرافت لحاظ می شود.

آیلین = یک مکالمه سالم با تلفن همراه

آیلین مناسب ترین هدیه برای شما و آنان که دوستشان دارید.

این محصول با گارانتی ( ضمانتنامه ضد اشعه بودن) به فروش می رسد..

این روزها همه با کاور ضد اشعه آیلین مکالمه می کنند.. شما چطور؟

آیلین پدیده ای که هرگز از خرید آن پشیمان نخواهید شد..

 

تمامی مشتریان ما از سراسر ایران پس از اولین سفارش و مشاهده فیلمی که در یک CD همراه کاور ضد اشعه آیلین ارسال می گردد،(که شامل تست کاور آیلین با دستگاه و کلیپ های مستند و باور نکردنی زیادی در مورد عوارض تلفن همراه) تعداد زیادی از آن را برای تمامی اعضای خانواده سفارش می دهند..


شرکت ما (شرکت مهندسی مبتکران آریایی اسپادانا) به خاطر اختراع و تولید این پدیده، از سازمان یونسکو و وزارت علوم و تحقیقات و فناوری لوح تقدیر و تندیس جشنواره ملی حرکت را دریافت نموده است.

ما به کار خود ایمان داریم. شما نیز پس از استفاده از کاور ضد اشعه آیلین به آن ایمان خواهید آورد و برای همه عزیزان خود سفارش خواهید داد.

راهنمای سفارش: این محصول در رنگ های سورمه ای، عنابی، آبی آسمانی، شکلاتی، کرمی، نارنجی، قرمز یاقوتی، صورتی، مشکی، سبز و... موجود می باشد. پس از فشردن دگمه خرید در بخش پیغام، رنگ مورد نظر خود و همچنین نوع گوشی (تخت - تاشو - کشویی) را بنویسید تا مدل مناسب گوشی شما برایتان ارسال گردد. در صورتی که سایز گوشی شما بزرگتر از حد معمول است به این موضوع اشاره نمایید (یا مدل آن را ذکر نمایید) تا آیلین سایز بزرگ برای شما ارسال شود.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد زیان های امواج موبایل و نحوه عملکرد کاورهای ضد اشعه آیلین می توانید در گوگل جستجو نمایید تا از خطرات این همراه همیشگی و محبوب خود آگاه شوید!

قیمت: 34,500 تومان

روش خرید: برای خرید خریدکاور ضد اشعه تلفن همراه آیلین، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید خریدکاور ضد اشعه تلفن همراه آیلین

حسین بازدید : 112 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

ترفند های فعالیت در بازار بورس:

آموزش کسب درآمد از بورس

معرفی:

» آیا می دانید 6 نفر از 10 مرد ثروتمند دنیا فقط از طریق فعالیت در بورس دارایی های خود را چند برابر نموده اند!!!

» تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا تمام شرکتهای بزرگ وارد بورس می شوند؟در این مجموعه همهمراحل ورود به بازار و روشهایافزایش سرمایه ، قدم به قدم بیان شده است.

» شما می توانید با سرمایه بسیار کم وارد بازار بورس شوید و اگر آگاهی کافی در مورد فعالیت در بورس را داشته باشید ، ظرف مدت کوتاهی سرمایه شما چند برابر می شود.

» با استفاده از این سی دی به سادگی به زمان مناسب خرید و فروش سهام پی خواهید برد و با هزاران نکته نا گفته افزایش سرمایه آشنا می شوید.

» همه چیز را در مورد بورس ایران بدانید!!!

» جامع ترین و کامل ترین راهنمای بورس ایران

» مجموعه ای از بهترین مقالات در تمام زمینه های بورس ایران

» تمام سئولات شما در مورد بورس را پاسخ خواهیم گفت...

» افزایش سرمایه از طریق بورس ، تنها به دانش و آگاهی در این زمینه نیاز دارد.

» بورس مطمئن ترین روش افزایش سرمایه و کسب درآمد

»  به همراه هدیه (پکیج نرم افزارهای بورس) 


کسب درآمد از بورس
فعالیت در بازار بورس فقط و فقط به اگاهی از نحوه عملکرد در این بازار بستگی دارد و هیچ ارتباطی به شانس و اقبال ندارد ...


فعالیت در بورس به معنی این نیست که بدون هیچ اطلاعاتی اقدام به خرید سهام کنیدو منتظر باشید تا سهام شما چند برابر شود. بازار بورس قواعد و ترفندهایی دارد که هر کسی از آن آگاهی ندارد و ما در این مجموعه ارزشمند تمام تعاریف ، اصطلاحات ، مقالات ، ترفند ها و ابزارهای سرمایه گذاری مطمئن در بورس را برای شما جمع آوری کرده ام ، چون معتقدیم دانش نباید محدود به عده خاص باشد و البته اطمینان دارم که آگاهی از این روشها و ترفندها نیمی از راه است و نیمی دیگر به تلاش افراد بستگی دارد .
کسب در آمد و افزایش سرمایه در بورس ثروت باد آورده و پول بی زحمت نیست و به دو عامل آگاهی و تلاش نیاز دارد.
با استفاده از این مجموعه هیچ سئوالی در مورد نحوه فعالیت در بورس برای شما بی جواب نخواهد ماند.
در این مجموعه همه مراحل ورود به بازار و روشهای افزایش سرمایه ، قدم به قدم بیان شده است.
با استفاده از این سی دی به سادگی به زمان مناسب خرید و فروش سهام پی خواهید برد و با هزاران نکته نا گفته افزایش سرمایه آشنا می شوید.
زمان مهمترین عامل موفقیت در بورس است، پس آن را تلف نکنید !!! 
شماره مجوز :652730/276

 

قیمت: 16,800 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش کسب درآمد از طریق بورس ( ترفندهای فعالیت در بازار بورس )/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش کسب درآمد از طریق بورس ( ترفندهای فعالیت در بازار بورس )/اورجینال 

 


کلمات کلیدی:
به دنبال چه هستید؟
فيلم آموزش کسب درآمد از بورس؟,دانلود فيلم آموزش کسب درآمد از بورس؟,مشاهده فيلم آموزش کسب درآمد از بورس؟,نسخه جديد فيلم آموزش کسب درآمد از بورس؟,دانلود آموزش کسب درآمد از بورس؟,فيلم آموزش کسب درآمد از بورس؟,فيلم اکشن آموزش کسب درآمد از بورس؟,فيلم کمدي آموزش کسب درآمد از بورس؟,فيلم قشنگ آموزش کسب درآمد از بورس؟,فيلم جديد آموزش کسب درآمد از بورس؟,فيلم هاي  آموزش کسب درآمد از بورس؟, پشت صحنه فيلم  آموزش کسب درآمد از بورس؟,تصاوير فيلم آموزش کسب درآمد از بورس؟,بازيگر فيلم  آموزش کسب درآمد از بورس؟,تيتراژ فيلم آموزش کسب درآمد از بورس؟,نقد فيلم آموزش کسب درآمد از بورس؟,سوتي فيلم آموزش کسب درآمد از بورس؟,دانلود فيلم  آموزش کسب درآمد از بورس؟,فيلم قديمي آموزش کسب درآمد از بورس؟,دانلود فيلم جذاب آموزش کسب درآمد از بورس؟,دانلود زيرنويس آموزش کسب درآمد از بورس؟,زيرنويس آموزش کسب درآمد از بورس؟,دانلود فيلم هاليوودي آموزش کسب درآمد از بورس؟,دانلود فيلم با کيفت720 آموزش کسب درآمد از بورس؟,دانلود فيلم با کيفيت320 آموزش کسب درآمد از بورس؟,دانلود فيلم با کيفيت پايين آموزش کسب درآمد از بورس؟,دانلود فيلم با کيفيت بالا آموزش کسب درآمد از بورس؟,دانلود فيلم کم حجم آموزش کسب درآمد از بورس؟,دانلود فيلم ايراني آموزش کسب درآمد از بورس؟,دانلود فيلم هندي آموزش کسب درآمد از بورس؟,دانلود فيلم امريکايي آموزش کسب درآمد از بورس؟,دانلود فيلم آلماني آموزش کسب درآمد از بورس؟,دانلود زير نويس انگليسي فيلم آموزش کسب درآمد از بورس؟,دانلود زير نويس فارسي فيلم  آموزش کسب درآمد از بورس؟,برنامه کاربردي آموزش کسب درآمد از بورس؟,دانلود برنامه آموزش کسب درآمد از بورس؟,برنامه توپ آموزش کسب درآمد از بورس؟,برنامه کاربردي ويندوز آموزش کسب درآمد از بورس؟,برنامه خوب آموزش کسب درآمد از بورس؟,برنامه بهينه سازي  آموزش کسب درآمد از بورس؟, برنامه پشتيبان گيري آموزش کسب درآمد از بورس؟,برنامه جديد آموزش کسب درآمد از بورس؟,برنامه بهينه سازي به نام آموزش کسب درآمد از بورس؟,دانلود نرم افزار دکستاب آموزش کسب درآمد از بورس؟,دانلود نرم افزار جديد آموزش کسب درآمد از بورس؟,دانلود نرم افزار قديمي آموزش کسب درآمد از بورس؟,خريد آموزش کسب درآمد از بورس؟,خريد سي دي آموزش کسب درآمد از بورس؟,خريد سي دي اصلي آموزش کسب درآمد از بورس؟,خريد رايگان سي دي آموزش کسب درآمد از بورس؟,خريد رايگان آموزش کسب درآمد از بورس؟,خريد سي دي رايتي آموزش کسب درآمد از بورس؟,خريد سي دي بازي آموزش کسب درآمد از بورس؟,خريد سي دي فيلم آموزش کسب درآمد از بورس؟,خديد سي دي کارتون آموزش کسب درآمد از بورس؟,خريد سي دي انميشن آموزش کسب درآمد از بورس؟,خريد CD آموزش کسب درآمد از بورس؟,خريد CD بازي آموزش کسب درآمد از بورس؟,خريد CD نرم افزار آموزش کسب درآمد از بورس؟,خريد CD کارتون آموزش کسب درآمد از بورس؟,خريد CD انميشن آموزش کسب درآمد از بورس؟,خريد DVD  آموزش کسب درآمد از بورس؟,خريد DVD بازي آموزش کسب درآمد از بورس؟,خريد DVD نرم افزار آموزش کسب درآمد از بورس؟,خريد DVD آموزش آموزش کسب درآمد از بورس؟,خريد DVD انميشن آموزش کسب درآمد از بورس؟,خريد DVD  آموزش کسب درآمد از بورس؟,آموزش کسب درآمد از بورس،آموزش کسب درآمد از بورس،سی دی آموزش کسب درآمد،درآمد از بورس،مقالات کسب درآمد از بورس،آموزش کسب درآمد،راه های درآمد از بورس،
حسین بازدید : 109 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

آموزش فارکس

نتیجه تصویری برای فارکس

» بازار فارکس یک بازار بین بانکی است که در آن ارزهای مختلف معامله می شوند.

» در این بازاریک ارز را توسط ارز دیگری معامله می شود.

» برای مثال اگر احساس می کنید که ارزش ارزیدر حال افزایش است آن ارز را خریداری می کنید و هنگامیکه ارزش آن افزایش یافت به فروشآن می پردازید.البته این معامله می تواند بر عکس نیز انجام پذیرد. بدین معنا که ارز گران را ابتدا بفروشید وپس از ارزان شدن بخرید.

» 10 قانون طلائی برای کسب موفقیت در این بازارهمواره برای معاملات خود استراتژی داشته باشید.اگر شک دارید و مطمئن نیستید معامله نکنید.صبور باشیدواحساساتی عمل نکنید.در بازارهای متفاوت مالی هم زمان معامله نکنید بخصوص کسانی که تازه وارد هستند.روند بازار دوست شماست با او همسو گردید. به زور معامله نکنید.روی تمامی سرمایه خود ریسک نکنید.

» برای موفقیت در این بازار باید تدابیری در نظر گرفتهشود، این تدابیر را می توان به طور کلی به دو گروه تجزیه و تحلیل فنی، تجزیه وتحلیل خبریتقسیم کرد.چرا و چگونه در بازار تبادل ارز جهانی معامله کنید ؟

» حدود 30 کانال تلویزیونی بصورت زنده اخبار و وقایع این تجارت را پوشش می دهندکه یکی از معتبر ترین آنها نیز از طریق اینترنت قابل دسترسی است.«سایت www.Bloomberg.com»این سایت به چندین زبان مختلف به این رشته می پردازند.

برای تجزیه وتحلیل فنی سه نظریه اصلی وجود دارد :

1- همه چیز در روند بازار خلاصه می شود.

2- تغییر نرخها هدفمند است.

3- تاریخ تکرار پذیر است.

بازار فارکس بزرگترین وشناورترین بازار جهان است. این بازار تا کنون عرصه فعالیت بزرگترینموسسات اقتصادی همچون بانکهای مرکزی، تعاونی های جهانی و ... بوده است.

 

مفاهیم آموزش داده شده در این CD عبارتند از:

فارکس چیست؟

» تاریخچه ای از بازار فارکس

» فارکس چیست و چگونه بوجود آمد؟

» ویژگیهای بازار فارکس

» ویژگیهای خاص بازارFOREX

» واژه نامه اصطلاحات فارکس

» آشنایی مختصر با فارکس

» کارگزار فارکس

» Brokers

» انتخاب یک کارگزار خوب

» چگونه یک بروکر فارکس انتخاب کنیم؟

» فرمان های سفارشی

» انواع قرارداد 

» تحلیل ها

» تحلیل معکوس

» چه کسانی در این بازار موفق اند؟

» چه کسانی ضرر می کنند؟

» اسپرد ، کمسیون و مارجین

» استراتژی معامله در فارکس

» استراتژی جان مورفی

» شناسایی اندیکاتورها

» مهمترین اندیکاتورها

» افتتاح حساب

» ترجمه ده درس از الیوت ویو

» 20 قانون تجارت موفق

» مقایسه بازارهای مختلف از نظر ریسک و بازده

» همبستگی ارزها

» فرهنگ لغات تخصصی فارکس

» مقدمه ی بر نمودارهای شمعی

» جفت ارزی ، Margin و Leverage

» کلیات و مفاهیم بازار آتی ها

» پرسش و پاسخ1

» پرسش و پاسخ2

» جایگاه فارکس در ایران‌(مقاله)

» لغتنامه انگلیسی

» منایع انگلیسی

در این نسخه از آموزش فارکس، مفاهیم و مباحث بیشتری برای آموزش وجود دارد و محیطآن نیز بسیار بهتر و ساده تر شده است.

 این مجموعه شامل 1 حلقه سی دی می باشد.

 

قیمت: 10,800 تومان

روش خرید: برای خرید -اورجینال-آموزش فارکس 2012، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش فارکس 2012

  

موضوع مرتبط:

 

راه های کسب درامد از اینترنت 

 


کلمات کلیدی:

به دنبال چه چیزی هستید؟

برنامه ؟مجموعه آموزشي فارکس,دانلود ؟مجموعه آموزشي فارکس,دانلود برنامه ؟مجموعه آموزشي فارکس,دانلود نسخه جديد  ؟مجموعه آموزشي فارکس,دانلود برنامه ي ؟مجموعه آموزشي فارکس,دانلود برنامه جديد ؟مجموعه آموزشي فارکس,دانلود نسخه جديد  ؟مجموعه آموزشي فارکس,دانلود نسخه جديد برنامه  ؟مجموعه آموزشي فارکس,برنامه توپ ؟مجموعه آموزشي فارکس,دانلود برنامه توپ ؟مجموعه آموزشي فارکس,دانلود برنامه زيبا ؟مجموعه آموزشي فارکس,دانلود نسخه قبلي برنامه ؟مجموعه آموزشي فارکس,دانلود کرک برنامه  ؟مجموعه آموزشي فارکس, رمز برنامه ؟مجموعه آموزشي فارکس,کيجين برنامه ؟مجموعه آموزشي فارکس,نسخه جديد برنامه  ؟مجموعه آموزشي فارکس,سايت برنامه ؟مجموعه آموزشي فارکس,سايت  ؟مجموعه آموزشي فارکس,برنامه جديد ؟مجموعه آموزشي فارکس,نقد برنامه ؟مجموعه آموزشي فارکس,خريد برنامه ؟مجموعه آموزشي فارکس,خريد نقدي  ؟مجموعه آموزشي فارکس,download ؟مجموعه آموزشي فارکس,download program ؟مجموعه آموزشي فارکس,danlod barname ؟مجموعه آموزشي فارکس,برنامه کاربردي ؟مجموعه آموزشي فارکس,دانلود برنامه ؟مجموعه آموزشي فارکس,برنامه توپ ؟مجموعه آموزشي فارکس,برنامه کاربردي ويندوز ؟مجموعه آموزشي فارکس,برنامه خوب ؟مجموعه آموزشي فارکس,برنامه بهينه سازي  ؟مجموعه آموزشي فارکس, برنامه پشتيبان گيري ؟مجموعه آموزشي فارکس,برنامه جديد ؟مجموعه آموزشي فارکس,برنامه بهينه سازي به نام ؟مجموعه آموزشي فارکس,دانلود نرم افزار دکستاب ؟مجموعه آموزشي فارکس,دانلود نرم افزار جديد ؟مجموعه آموزشي فارکس,دانلود نرم افزار قديمي ؟مجموعه آموزشي فارکس, آموزش کسب درآمد با فارکس،معاملات ارزی،معاملات ارزی،

حسین بازدید : 107 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

ضرورت یادگیری اینترنت در این عصر اینترنتی

نتیجه تصویری برای اینترنت

معرفی:

آموزش های لازم اینترنت

فصل اول : شروع کار با اینترنت

» پروتکل اینترنت ومعرفی انواع اتصالات اینترنتی
» اتصال به اینترنت New Connection
» ساخت یک Yahoo! ID
» طریقه بازیابی رمز عبور در صورت فراموشی
» معرفی بخشهای مختلف صندوق پستی (1)
» دریافت و مطالعه فایل های پیوست
» ثبت آدرس ها در اطلاعات تماس
» بخش Draft
» بخش Sent
» بخش Spam
» بخش Trash
» معرفی بخشهای مختلف صندوق پستی (2)
» مدیریت دفترچه آدرس
» ویرایش نشانی های الکترونیکی مسدود شده
» هدایت ایمیلهای دریافتی از گروه های اینترنتی
» پاسخ خودکاربه ایمیل های دریافتی
» تغییر رنگ محیط صندوق پستی
فصل دوم : آشنایی با اینترنت اکسپلورر
» شروع کار با اینترنت اکسپلورر

» معرفی کامل نوار ابزار IE
» امکان ذخیره سازی یک صفحه وب
» ذخیره سازی تصاویر گرافیکی
» نکاتی در مورد تایپ کردن آدرسها و لینک ها
» مشاهده صفحات وب در هنگام قطع اتصال اینترنت
» چاپ صفحات وب
» پیوست کردن فایلهای حجیم
فصل سوم : تنظیمات برنامه IE
» تنظیمات برنامه IE
» تغییر صفحه خانگی
» تغییرات ظاهری صفحات وب
» تغییر فونت صفحات وب
» تنظیمات Auto Complete

» تنظیمات امنیتی برنامه IE

» تنظیمات Popup

» کنترل و سانسور محتویات وب
» برخی تنظیمات پیشرفته
» تنظیم کدهای نوشتاری صفحات وب

فصل چهارم : معرفی و کار با برخی مرورگرهای مهم
» معرفی و کار با مرورگر Google Chrome
» پیدا کردن کلمه یا عبارات مورد نظر در صفحات وب
» ثبت صفحه نشان (Bookmark)
» استفاده از تاریخچه (History)
» تنظیمات مرورگر Google Chrome
» تنظیمات Home Page
» دسترسی به صفحه Downloads

» معرفی و کار با مرورگر Mozilla Firefox
» گشت و گذار دروب با مرورگر Firefox

» معرفی منوها و گزینه های تنظیمی آنها
» سفارشی کردن Toolbar ها
» تنظیمات مرورگر Firefox
فصل پنجم : موتورهای جستجو
» آشنایی و کار با موتور جستجوی Google
» جستجوی پیشرفته (Advanced Search)
» ابزارهای زبان (Language Tools)
» امکان ترجمه و جستجوی همزمان
» جستجوی تصویری گوگل
» جستجوی پیشرفته تصاویر
» آشنایی و کار با موتور جستجوی Yahoo
» جستجوی پیشرفته وب
» سرویس جستجوی تصاویر
» ترفندهای جستجو در Yahoo
» آشنایی و کار با موتور جستجوی Bing
معرفی و آشنایی با Internet Download Manager) IDM )

فصل ششم : مدیریت فایل های دریافتی از اینترنت(Download)
» شروع دانلود با IDM

» تنظیمات برنامه IDM
فصل هفتم : آشنایی و کار با Messenger ها
» آشنایی با Yahoo Messenger
» اضافه کردن یک فرد به لیست افراد
» ارسال یک پیام Offline و Online
» Chat
» مدیریت لیست مسنجر
» گروه بندی لیست
» عدم نمایش افراد Offline
» نمایش عکس در پنجره گفتگو
» به اشتراک گذاشتن عکس
» ارسال پیام برای چند نفر
» ارتباطات Offline
» آشنایی باWindows Live Messenger و مرور گذرا
فصل هشتم : آشنایی و مرور سریع با Outlook
» استفاده از Outlook و ارتباط آن با اینترنت
» تشکیل و ارسال یک ایمیل از طریق برنامه اوت لوک
فصل نهم : معرفی سایت های مهم
» معرفی سایت های جستجو
» معرفی سایت های ورزشی و هنری و ....
» لیست وب سایت ها
» مباحث آموزش وبلاگ
فصل دهم: ساخت وبلاگ در بلاگفا
» عضویت در بلاگفا
» درج مطلب در بلاگفا
» ثبت موقت و عدم نمایش نوشته ها در وبلاگ
» تنظیم زمان و تاریخ ثبت و ارسال یک مطلب
» پیوند( لینک) قسمتی از نوشته ها
» ویرایش یا حذف مطالب پیشین
» درج تصویر در میان نوشته ها
» آپلود عکس به اینترنت
» انتخاب قالب
» دریافت قالب و سیستم ثبت آمار بازدیدکنندگان
» معرفی وبلاگ به موتورهای جستجو
» معرفی به جستجوگر Google

» معرفی به جستجوگر Yahoo
» معرفی به جستجوگر MSN
فصل یازدهم:پرشین بلاگ و پرشین گپ
» عضویت در پرشین بلاگ
» مشخصات کاربری
» تنظیمات عمومی وبلاگ
» آشنایی با پرشین گپ
» ثبت نام در "پردیس من"
فصل دوازدهم: اطلاعات آماری
فصل سیزدهم : ساخت Domain

» دریافت فضای رایگان
» تعداد لوح فشرده : 1 عدد
» مدت زمان آموزش : 12 ساعت
» نرم افزار : دارد
مجوز:256/3652599

قیمت: 8,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش اینترنت و وبلاگ نویسی /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید  آموزش اینترنت و وبلاگ نویسی /اورجینال


کلمات کلیدی:

دنبال چه هستید؟

برنامه مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,دانلود مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,دانلود برنامه مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,دانلود نسخه جديد  مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,دانلود برنامه ي مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,دانلود برنامه جديد مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,دانلود نسخه جديد  مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,دانلود نسخه جديد برنامه  مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,برنامه توپ مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,دانلود برنامه توپ مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,دانلود برنامه زيبا مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,دانلود نسخه قبلي برنامه مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,دانلود کرک برنامه  مجموعه کامل آموزش اينترنت؟, رمز برنامه مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,کيجين برنامه مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,نسخه جديد برنامه  مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,سايت برنامه مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,سايت  مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,برنامه جديد مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,نقد برنامه مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,خريد برنامه مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,خريد نقدي  مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,download مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,download program مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,danlod barname مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,برنامه کاربردي مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,دانلود برنامه مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,برنامه توپ مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,برنامه کاربردي ويندوز مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,برنامه خوب مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,برنامه بهينه سازي  مجموعه کامل آموزش اينترنت؟, برنامه پشتيبان گيري مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,برنامه جديد مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,برنامه بهينه سازي به نام مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,دانلود نرم افزار دکستاب مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,دانلود نرم افزار جديد مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,دانلود نرم افزار قديمي مجموعه کامل آموزش اينترنت؟,آموزش اینترنت،آموزش وبلاگ سازی،سی دی آموزش اینترنت،فروش سی دی آموزش اینترنت،فیلم آموزش اینترنت،ابزار های اینترنت،مجموعه آموزش کامل اینترنت، آموزش گام به گام اینترنت،

حسین بازدید : 90 چهارشنبه 06 خرداد 1394 نظرات (0)
 
راهنمای تصویری نصب ویندوز8
 با خیالت راحت بدون مراجعه به کسی ویندوز خود را تغییر دهید
 
نصب ویندوز
**قبل از نصب ویندوز به موارد زیر توجه کنید:
*پردازنده ( CPU ) با توان پردازشی ۱ GHz و یا سریع تر
*رم ( Ram ) یک گیگابایتی برای استفاده از نسخه ۳۲ بیتی و یا رم دو گیگابایتی برای استفاده از نسخه ۶۴ بیتی
*16 گیگابایت فضای حالی بر روی دیسک ذخیره سازی ( Hard Disk ) برای نصب نسخه ۳۲ بیتی و یا ۲۰ گیگابایت فضای خالی برای نصب نسخه ۶۴ بیتی
*کارت گرافیک ( Graphics card ) شما باید با نسخه ۹ از DirectX مایکروسافت سازگاری داشته باشد و یا نسخه های جدیدتر
*برای استفاده از امکانات لمسی ( Touch ) ویندوز ۸ باید تبلت و یا نمایشگر شما از قابلیت multitouch پشتیبانی کند
*نمایشگر شما باید از حداقل اندازه تصویر ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پشتیبانی کند.پس از قرار دادن دیسک در رایانه و طی مراحل اولیه نصب، پنجره ای مانند تصویر زیر به شما نمایش داده می شود که در آن می توانید تنظیمات زبان های مورد استفاده در صفحه کلید و سیستم خود را مشخص کنید.
نصب
*در صفحه بعدی از شما پرسیده می شود که قصد نصب ( Install ) ویندوز را در سیستم خود دارید و یا دوست دارید که این دیسک ویندوز ۸ نصب شده در سیستم شما را تعمیر ( Repair ) کند که ما برای نصب نسخه جدید ویندوز بر روی سیستم بر روی دکمه Install کلیک می کنیم.

نصب

*حال نیاز است که سریال و یا همان Product Key مربوط به سیستم عامل ویندوز را وارد کنیم تا دکمه Next برای رفتن به مرحله بعدی نصب این سیستم عامل روشن شود.

نصب

*در مرحله بعد مجموعه قوانین مربوط به استفاده از این نسخه از این سیستم عامل که توسط کمپانی مایکروسافت تنظیم شده است نمایش داده می شود که با تیک دار کردن گزینه I accept this license term آن را قبول کنیم و سپس بر روی دکمه Next کلیک کنیم همانطور که مشاهده می کنید در متن نمایش داده شده در این صفحه ذکر شده است.

نصب

*حال نوبت به آن رسیده است که انتخاب کنید که دوست دارید که ویندوز فعلی نصب شده در سیستم شما به ویندوز ۸ بروزرسانی شود و یا به طور کل دوست دارید از اول این نسخه از ویندوز بر روی سیستم شما نصب شود. با انتخاب گزینه اول فایل ها و تنظیمات شما بعد از نصب این نسخه از ویندوز از بین نمی روند و در نسخه جدید نیز می توانید از آن ها استفاده کنید اما با انتخاب گزینه دوم یعنی Custom: Install Windows only advanced تعیین می کنیم که تنها می خواهیم ویندوز در یکی از پارتیشن ها و یا همان درایو سیستم ما نصب شود.

نصب

*لیست پارتیشن ها و یا بهتر است بگوییم درایو موجود در هارد دیسک ما نمایش داده می شود و برای هر یک از آن ها مقدار فضای کلی و فضای خالی ( Free Space ) نیز نمایش داده می شود که با توجه به آن ها می توانید مناسب ترین درایو را برای نصب ویندوز انتخاب کنید و به مرحله بعد بروید. همچنین اگر دوست دارید قبل از رفتن به مرحله بعد یکبار درایو و یا پارتیشن مربوطه را فرمت ( Format ) کنید تا همه اطلاعات موجود در آن پاک شود و برای نصب ویندوز آماده سازی شود می توانید با انتخاب آن درایو و کلیک بر روی گزینه Drive Options این کار را انجام دهید.

نصب

*حال ویندوز شروع می کند به عملیات کپی و نصب ویندوز ۸ بر روی سیستم شما و ممکن است در این بین چند بار نیز سیستم شما راه اندازی مجدد شود به صورت خودکار که این برای نصب این نسخه از سیستم عامل بر روی سیستم شما لازم است.

نصب

*بعد از نصب ویندوز بر روی سیستم شما سیستم به صورت خودکار توسط برنامه نصاب راه اندازی مجدد ( Restart ) می شود و شما وارد مراحلی می شوید که در آن ها نیاز است تنظیمات حساب کاربری خود را برای استفاده از ویندوز وارد کنید. بهتر است توضیحات بیشتر را بر روی تصاویر درج شده در پایین مشاهده کنید تا با انجام این فرآیند نیز به خوبی آشنایی پیدا کنید.

نصب
نصب
نصب
نصب
نصب
نصب
مراحل نصب ویندوز
بروز باش
رانمای ساخت وبلاگ وسایت به زبان فارسی

کلمات کلیدی:
شما بدنبال چه چیزی هستید؟
برنامه مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,دانلود مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,دانلود برنامه مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,دانلود نسخه جديد  مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,دانلود برنامه ي مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,دانلود برنامه جديد مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,دانلود نسخه جديد  مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,دانلود نسخه جديد برنامه  مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,برنامه توپ مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,دانلود برنامه توپ مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,دانلود برنامه زيبا مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,دانلود نسخه قبلي برنامه مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,دانلود کرک برنامه  مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي, رمز برنامه مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,کيجين برنامه مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,نسخه جديد برنامه  مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,سايت برنامه مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,سايت  مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,برنامه جديد مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,نقد برنامه مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,خريد برنامه مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,خريد نقدي  مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,download مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,download program مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,danlod barname مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,برنامه کاربردي مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,دانلود برنامه مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,برنامه توپ مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,برنامه کاربردي ويندوز مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,برنامه خوب مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,برنامه بهينه سازي  مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي, برنامه پشتيبان گيري مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,برنامه جديد مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,برنامه بهينه سازي به نام مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,دانلود نرم افزار دکستاب مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,دانلود نرم افزار جديد مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,دانلود نرم افزار قديمي مجموعه آموزشي طراحي وبلاگ وسايت به زبان فارسي,
درباره ما
سلام به تمام کربران اینترنتی و هرکسی که تو دنیای مجازی سری میزنه از اینکه این فضا میتونه محل ازادتری برا کسب درامد باشد من هم سعی و تلاش دارم در این زمینه کوششی داشته باشم وهدفم فقط خدمت به کاربرانی است که خریدی اسان از اینجا داشته باشند .ممنون میشم در مورد اندیشه هاتون که برای توسعه کسب ودرامد دراینجا دارید منم بی بهره نگذارید یه دنیا ممنونم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 2,125
  • بازدید سال : 23,633
  • بازدید کلی : 179,076
  • کدهای اختصاصی